וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטען חבלה הוצמד לרכבו של שלומי לחיאני, שמתמודד לראשות עיריית בת ים

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 21:19

לפי החשד המטען הוצמד לרכבו של ראש העיר לשעבר, המתמודד בבחירות הקרובות. מי שהזעיק את המשטרה הוא לחיאני עצמו, שניצל לפני כשנתיים מניסיון התנקשות דומה

חשד לחפץ חשד לחפץ חשוד ליד רכב בבת ים, 25 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
הזירה בה נמצא המטען/דוברות משטרת ישראל

מטען חבלה הוצמד הערב (חמישי) על פי החשד לרכבו של ראש עיריית בת ים לשעבר, שלומי לחיאני, שמתמודד בבחירות לראשות העיר. בתחילה התקבל דיווח על חפץ חשוד, ובהמשך עדכנה עיריית בת ים כי מדובר בנטרול מטען חבלה שהוצמד לרכב, מה שהוביל לסגירת הרחוב לתנועה. מי שהזעיק את המשטרה הוא לחיאני עצמו, כשלפני שנתיים ניצל לחיאני מנסיון התנקשות דומה, כשמטען חבלה הוטמן בסמוך לרכבו והתגלה על ידי המשטרה, בזמן שהוא שהה בחו"ל.

לחיאני כיהן כראש עיריית בת ים כ-11 שנים, משנת 2003-2014. בשנת 2015 לחיאני נשלח לכלא חרמון לשמונה חודשי מאסר, לאחר שהורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים. מאחר והוטל עליו קלון של שבע שנים, לאחר שחרורו מהכלא הוא פרש מהחיים הפוליטיים והתמקד בעסקיו הפרטיים.

שלומי לחיאני חוזר לפוליטיקה בבת ים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלומי לחיאני חוזר לפוליטיקה בבת ים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנת 2022 הסתיים תקופת הקלון, והוא הכריז על מועמדותו לראשות העיר בת ים לקראת בחירות 2023, למרות מדגמים שהראו כי הוא לא פופולרי במיוחד בקרב תושבי העיר והמועמד המוביל הוא ראש העירייה המכהן צביקה ברוט. עכשיו, חודש לפני מועד הבחירות המחודש לראשות העיר, ניצל לחיאני שוב מניסיון התנקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully