וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי המילואים מחריפים את המאבק: "לא ניתן לסיים את המלחמה הזו בלי גביית מחיר טריטוראלי"

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 20:22

לוחמי המילואים מחריפים את המאבק נגד מה שמסתמן כסיום המלחמה ללא הכרעה. מאהל המילואים בירושלים יהפוך לצעדת לוחמי מילואים מצפון הרצועה ועד למשרדי הממשלה בירושלים.

לאור התרחבות השמועות על הקמת מדינה פלסטינית וסיום המלחמה בהסכם כניעה שמוציא את צה"ל מהרצועה.

החליטו חברי מאהל המילואמניקים להחריף את המאבק ולצאת במספר מיזמים לאורכה ורוחבה של הארץ מול מערכות השלטון בכדי להעביר את דרישתם 'לא ניתן לסיים את המלחמה הזו בלי גביית מחיר טריטוראלי כבד מהאויב ושינוי ב180 מעלות של המציאות שהייתה כאן לפני ה7.10.'

חברי המאהל החליטו להפוך בשלב זה את המאהל בירושלים לצעדת לוחמי מילואים היוצאים מצפון הרצועה לכיוון משרדי הממשלה בירושלים. המאהל בת"א ובעוטף ימשיכו לעבוד כרגיל.

ביום ראשון 4.2 לוחמי המילואים שהשתחררו משירות מילואים בעזה יתחילו צעדה מהכניסה לצפון הרצועה לירושלים, מסע בן חמישה ימים שיסתיים בעצרת מול משרד ראש הממשלה. לוחמי המילואים קוראים לציבור לחבור אליהם למסע או למקטעים ממנו ובסופו לעצרת הניצחון שתתקיים ב8.2 בירושלים. בכל יום הלוחמים יפרסמו לציבור ברשתות השונות את המקטע שיעברו בו.

סרן במיל עומר פציניאש: "החלטנו להחריף את המאבק לאור מה שאנחנו מבינים כהתפוררות המלחמה, גבייה איטית של המערכה ללא הכרעה ברורה. ההתבטאויות של חברי קבינט המלחמה בדבר הקמת מדינה ושליטה פלשתנאית ברצועה מלמדות שהקונספציה שהייתה פה לפני ה7.10 עדיין קיימת. אנחנו נאבק בכל דרך עד שיהיה שינוי תפיסתי של מקבלי ההחלטות. אנחנו קוראים לציבור
בהם התושבים המפונים, תושבי העוטף, משפחות שכולות ומשפחות חטופים לחבור אלינו למסע או למקטעים ממנו. המאבק הזה הוא המאבק של כולנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully