וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד הביטחון נפגש בוושינגטון עם בכירים במשרד ההגנה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 19:37

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, השלים היום (חמישי) ביקור עבודה בוושינגטון, שבמסגרתו נפגש עם בכירים במשרד ההגנה ובמחלקת המדינה ועם בכירי חברות בואינג ולוקהיד מרטין

זמיר נפגש עם היועץ הבכיר למזכיר המדינה דרק שולה, תת מזכיר ההגנה לרכש וויליאם לפלנט, תת מזכיר ההגנה בפועל למדיניות סשה בייקר, תת מזכיר המדינה לבקרת נשק וביטחון בינלאומי בוני ג'נקינס, ראש הסוכנות לשת"פ ביטחוני (DSCA) ג'ים הירש ועם בכירים נוספים.

הביקור תוכנן כחלק משיתוף הפעולה הביטחוני ההדוק בין ישראל וארה"ב מפרוץ המלחמה. זמיר דן עם עמיתיו בהמשך רכש החימושים כהיערכות לתרחישי התפתחות הלחימה. הדיונים עסקו גם ברכש של פלטפורמות ויכולות מתקדמות, לשימור עליונותו ומוכנותו של צה"ל לכל תרחיש. זאת כחלק מהפקת הלקחים מהמלחמה ויישומם בתכניות ההצטיידות.

זמיר דן עם בכירי הממשל האמריקני בתמונת מצב הלחימה בעזה והלחימה מול חיזבאללה בצפון, כמו גם בתוקפנות האיראנית. הוא נפגש עם בכירי התעשיות הביטחוניות האמריקניות הגדולות ובהם ראשי החברות לוקהיד מרטין ובואינג, לדיון בסטטוס העסקאות הביטחוניות הקיימות ובתכניות משרד הביטחון לקדם עסקאות חדשות לרכש אמל"ח וציוד מתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully