וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו בנטיעת עץ באוגדת עזה: "אין תחליף להעמקת שורשינו"

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 18:46

ראש הממשלה נתניהו בנטיעות באוגדת עזה: "כאן, ליד רצועת עזה, אני אומר בצורה הכי ברורה - אין תחליף להעמקת שורשינו ואין תחליף לניצחון מוחלט על אויבנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נטע עץ היום, ט"ו בשבט תשפ"ד (25 בינואר 2024), באוגדת עזה - מחנה רעים, עם חיילי גדוד 414. במחנה ננטעו עצים לזכר נופלי הגדוד והאוגדה במלחמה.

רה"מ נתניהו נפגש עם תצפיתניות ולוחמי גדוד האיסוף נשר (414) של אוגדת עזה, שפועלים בשגרה ובמלחמה לאיתור, חשיפה ותקיפת אויב תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. כמו כן, ביקר רה"מ נתניהו באולם הספורט שבאגודה, שנפגע במתקפה האכזרית של חמאס-דאעש ב-7 באוקטובר.

ראש הממשלה נתניהו לחיילים:

"כאן, במקום הזה, בשבעה באוקטובר נפלו חיילות וחיילים, טובי בנותינו ובנינו, ה' יקום דמם. והיום אנחנו נוטעים עצים באדמה רוויית הדם והיגון הזאת, עצים חיים לזכרם.

החמאס בא לעקור אותנו, אנחנו נעקור אותו. חמאס בא להכחיד אותנו, אנחנו נכחיד אותו. אנחנו נעמיק את שורשינו בארצנו, אנחנו נעקור את אויבינו. אנחנו נהיה כאן, והם לא יהיו שם.

והדבר החשוב ביותר - אנחנו נמשיך לבנות את היישובים, את המושבים, את הקיבוצים. אנחנו נפריח אותם הרבה מעבר למה שהיה, ואנחנו מחוייבים להשיג את הניצחון המוחלט. הניצחון המוחלט פירושו חיסול חמאס, החזרת כל חטופינו, אנחנו לא מוותרים על היעד הזה.

לכן, בט"ו בשבט, כאן, ליד רצועת עזה, אני אומר בצורה הכי ברורה - אין תחליף להעמקת שורשינו ואין תחליף לניצחון מוחלט על אויבנו.

שיהיה לכולנו חג שמח".

בביקור השתתפו גם ר' הסגל צחי ברוורמן ומפקד חיל הגנת הגבולות לשעבר וראש מטה האוגדה במלחמה תא"ל עמית ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully