וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלצ'ניקוב, רימונים ו-R.P.G: חייל מילואים חשוד שסחר באמל"ח גנוב עם גורמים עבריינים

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 21:07

כוח המשטרה הצליח לצוטט בין רשת הקשר בין החשודים בפרשה, ועצר אותם בטרם נרקמה בינהם עסקה. בפשיטה על בתיהם של החשודים, נמצאו מטעני חבלה, אמצעי לחימה וכ-100 אלף שקלים במזומן. שני כלי רכב שככל הנראה שימשו את החשודים נתפסו גם כן

היחידה המרכזית בלכיש, בשיתוף עם מצ"ח פתחו בחקירה בעקבות מידע על חייל מילואים שהציע לגורמים עבריינים אמצעי לחימה קטלניים וביניהם מטול כתף R.P.G, לבנות חבלה, רובים מסוג קלצ'ניקוב, רימוני רסס ורימוני עש, תמורת סכומים של מאות אלפי שקלים. ימ"ר לכיש בשיתוף יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות נוספות התחקו אחר רשת ציר התקשורת בין החשוד הראשי לחשודים הנוספים. עם הינתן הפקודה, כוח המשטרה עצר את החשודים תושבי המרכז והדרום, בני 20 ו-30, בטרם נרקמו ביניהם עסקאות.

בחיפוש בבתיהם של החשודים נמצאו רובי קלצ'ניקוב, לבנות חבלה, רימוני רסס, רימוני עשן, תחמושת וכ-100 אלף שקלים במזומן. השוטרים גם תפסו 2 כלי רכב שככל הנראה שימשו את החשודים לפעילותם. העצורים נחקרים בחשד לעבירות גניבה, סחר ונשיאת אמל"ח, ביזת שלל מלחמה וקשירת קשר לפשע. היום הם הובאו בני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

נשק שנגנב מעוטף עזה אחרי 7 באוקטובר. דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל
נשק שנגנב מעוטף עזה אחרי 7 באוקטובר. דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתו של אחד החשודים/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבוע, לוחמי משמר הגבול עצרו שלושה שוהים בלתי חוקיים החשודים בגניבת אמצעי לחימה מבסיס בדרום הארץ. היחידה המרכזית של מג"ב בדרום חשפה גניבת אמצעי לחימה מבא"פ לכיש, ונערכה יחד עם בלשי, לוחמי וכלבני מג"ב להגעת חוליית הגנבים באזור מטווחי הבסיס. במהלך ההיערכות נצפו ארבעה חשודים שהגיעו למטווחים ולאחר זמן קצר, כשהבחינו בכוחות, החלו במנוסה כשהתפצלו לכיווני בריחה שונים.

הכוחות ביצעו מרדף בהכוונת רחפני החטיבה הטקטית והיחידה האווירית של המשטרה, שבסיומו נתפסו שלושה חשודים תושבי אידנא שביהודה ושומרון נעצרו, ונלקחו לחקירה. קטנוע ששימש את החשודים וציוד נוסף נלקחו להמשך בדיקה במשמר הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully