וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר טעם: מסעדה חדשה נפתחה בירדן - תחת השם "7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 8:24

בתיעוד של רשת חדשות ירדנית נראים עובדי השווארמיה כשהם לובשים חולצות אחידות ועליהם כיתוב "7 באוקטובר". זו אינה הפעם הראשונה שבה חוגגים בירדן טרגדיות של העם היהודי. קפה בעיר זרקא בירדן מציע ללקוחותיו קפה בשם "Hola Gosta" ועליו מרשמלו מגן דוד בוערים

סוכנות הידיעות "קברני" העלתה הבוקר (חמישי) לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה תיעוד של מסעדה חדשה שנפתחה בירדן, שנושאת את השם חסר הטעם "7 באוקטובר". המסעדה מגישה פיצה ושני סוגי שווארמה, ובסרטון היא נראית כשהיא מלאה בלקוחות. עובדי המקום לובשים חולצות אחידות וגם עליהם הכיתוב "7 באוקטובר".

זוהי לא הפעם הראשונה שבה בית עסק ירדני עושה מחווה אנטישמית לטרגדיה של העם היהודי. לפני כשלושה חודשים, בית הקפה "Gosta Coffee" בעיר זרקא החל להציע ללקוחותיו משקה קפה חדש בשם "Hola Gosta", בהתייחסות לשואה. בפרסומת למשקה החדש, נראית יד בצבעי דגל פלסטין מחזיקה מבער, ושורפת מרשמלו מעוטר במגן דוד.

משקה קפה בשם Hola Gosta שמוגש בירדן. 19 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משקה קפה בשם Hola Gosta שמוגש בירדן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היחסים בין ישראל וירדן חוו הידרדרות מאז פרוץ המלחמה. לפני כמה חודשים, משרד החוץ הירדני הודיע כי הוא מחזיר את השגריר בישראל, רסאן אל מג'אלי, להתייעצויות בעמאן, כאות מחאה על פעילות צה"ל בעזה. ההודעה על החזרת השגריר לוותה בהצהרה "החזרת השגריר נועדה להדגיש את ההתנגדות והגינוי של ירדן להרג חפים מפשע ויצירת משבר הומניטרי". שר החוץ הירדני גם הודיע לישראל שלא לשלוח את שגרירה שלה חזרה לירדן: "השגרירים יוחזרו רק כשתיפסק המלחמה ויסתיים המשבר ההומניטרי בעזה", אמר.

שבועות בודדים אחרי פרוץ המלחמה, ראניה, מלכת ירדן, תקפה את ישראל בחריפות בריאיון לרשת CNN וכינתה אותה "משטר אפרטהייד שכובש, מדכא ומבצע פשעים מתועדים מדי יום נגד פלסטינים". באותו הריאיון, מלכת ירדן גם הטיחה ביקורת במדינות המערב והאשימה אותן ב"סיוע" להרג פלסטינים ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully