וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רהט נעצר בחשד לגניבת ברזל כשעבד בחברה לסחר במתכות

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 20:32

המשטרה פתחה בחקירה היום (רביעי) בעקבות דיווח שהתקבל בתחילת חודש ינואר על גניבות ברזל המיועד לבניית תשתיות של גשר בשכונת הפארק באופקים, וגניבת צינורות מים המיועדים להחלפת תשתיות ממתקן חברת מקורות בקיבוץ משאבי שדה.

על פי החקירה, החשוד, תושב רהט, עבד כנהג משאית בחברה שעוסקת בסחר במתכות. בתחילת חודש דצמבר, החשוד הגיע לאתר "הגשר" בעיר אופקים והעמיס על גבי המשאית ברזל במשקל של כ- 18 טון ולאחר שפרק את הברזל במפעל בו עבד, חזר למקום בשנית והעמיס עוד כ 15 טון ברזל אותם פרק שוב במפעל, בשווי כולל של כ 87,000 ₪.

בהמשך, בתחילת חודש ינואר השנה, הגיע החשוד פעם נוספת לאתר "הגשר" בעיר אופקים והעמיס על גבי המשאית ברזל במשקל 10 טון בשווי של 37,000 ₪ אותם פרק במגרש גרוטאות באשדוד.

במסגרת החקירה עלה כי גם בסוף חודש דצמבר, הגיע החשוד בשתי הזדמנויות שונות לאתר מקורות במשאבי שדה, שם העמיס 20 טון של צינורות ברזל בשווי כולל של 80,000 ₪ אותם פרק ברהט.

החשוד, בשנות ה 20 לחייו, נעצר לחקירה בתחנות שגב שלום ואופקים של מרחב הנגב במחוז הדרומי ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. בסיום חקירתו הוגש על ידי שלוחת תביעות נגב של חטיבת התביעות, כתב אישום ובקשת המשך מעצר עד לתום ההליכים ובקשה לחילוט המשאית ששוויה מוערך בכ- 400,000 ₪, אשר נתפסה במסגרת החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully