וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפשיטה הלילית" של בן גביר: השר ונציגי המשטרה סיירו בג'סר א-זרקא ללא תיאום

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 12:15

בן גביר הגיע ליישוב שסובל זה שנים מפשיעה רבה, וסייר עם מלוויו ברחובות ובחוף הים. הביקור נעשה ללא תיאום עם המועצה המקומית, אך בסביבת השר טענו שאין בכך פסול, ושתחנת המשטרה אירחה אותם. תושבת: "יש לנו הרבה מה לומר לו, שיהיה אמיץ ויבוא ביום ולא כמו גנב בלילה"

בווידאו: איתמר בן גביר ונציגי המשטרה בסיור בג'סר א-זרקא/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ערך אתמול (שלישי) סיור לילי "מתחת לרדאר" בכפר ג'סר א-זרקא כדי להתרשם מהפעילות המשטרתית ביישוב הסובל זה שנים מאלימות ופשיעה רבה על רקע הזנחה רבת שנים של הרשויות. ליוו אותו סמפכ"ל המשטרה, ניצב אבשי פלד, ומפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי ופמליה של כ-20 כלי רכב.

אחרי תדרוך בתחנה יצאו השר ומלוויו לסיור ברחובות הכפר וחוף הים, שם הולך ונבנה פרוייקט מגורים יוקרתי ושנוי במחלוקת רבה ביישוב, בטענה שנבנה עבור יהודים עשירים ולא עונה לצרכי הדיור של הכפר העני. באופן תמוה הכל נעשה אמש ללא תיאום עם המועצה המקומית.

בסביבתו של בן גביר לא רואים פסול בסיור ללא תיאום, ואומרים שתחנת המשטרה אירחה והובילה את הלו"ז. לטענתם, הביקור היה חלק מסיור במחוז חוף כפי שהשר נוהג לעשות בכל רחבי הארץ, שהיו אמש גם באום אל פחם, וכי הוא דווקא התקבל בצהלות ברחוב הראשי של ג'סר א זרקא, כולל חיבוקים וקריאות "תצילו את הכפר מהפשיעה". בעיריית אום אל פחם אמרו כי לא תואם עמם דבר וכי הם לומדים על הביקור לכאורה מפניית וואלה.

חבר הכנסת בן גביר וניצב דני לוי. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן גביר וניצב דני לוי, אמש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

בכפר כועסים על "הפשיטה הלילית": "יש לנו הרבה מה לומר לו, שיהיה אמיץ ויבוא ביום ולא כמו גנב בלילה", אמרה לוואלה צעירה תושבת הכפר. "הוא טוען שרוצה לעזור מול הפשיעה ומצד שני יוצא נגד הערבים. פשוט פשט לכפר ללא אישור. בדיוק איך שהוא מתנהג בשייח' ג'ראח, ללא תיאום וללא התראה. אם היה מתאם ואומר שהוא רוצה לעזור, ולא נכנס בצורה כזו, היינו מקבלים את זה אחרת".

האירוע גם מטלטל את הפוליטיקה הפנימית ביישוב, המצוי בעיצומה של מערכת הבחירות המקומיות. ראש המועצה לשעבר ד"ר עז אלדין עמאש, המתמודד שוב בבחירות האלה, כבר מתנגח בראש המועצה המכהן וטוען כי "בן גביר הסתער בלילה על עיירתנו בהזמנת רוכשי דירות יהודים דתיים על הים ונותן לגיטימציה לתוכנית לעקור אותנו בכוח".

עוד בוואלה!

משפחת קסטלמן דורשת להיפגש עם היועמ"שית: "אמירות בן גביר מסוכנות לאזרחים"

לכתבה המלאה
ביקור שר הפנים משה ארבל בחנוכת בניין מועצה מקומית ג'סר א-זרקא, 18 בינואר 2024. יואב איתיאל
ביקור השר ארבל בג'סר א-זרקא, בחמישי שעבר/יואב איתיאל

ביום חמישי שעבר התקבל בכפר בכבוד רב שר הפנים משה ארבל, שהשתתף בחנוכת בניין מועצה מקומית, מבנה של קבע למשרדי הרשות המקומית של ג'סר א-זרקא, לראשונה מאז קום המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully