וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לאחר הלווית החייל שגיא עידן: "סיפור הנופלים - סיפור המלחמה הצודקת שאנו נלחמים"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 3:00

סיפור הנופלים - סיפור המלחמה הצודקת שאנו נלחמים

שר הביטחון יואב גלנט:

הערב, בהלוויתו של רס"ל (במיל') שגיא עידן ז"ל, ישבתי ליד הוריו לימור ואבי, ישבתי ושתקתי, סופג את צערם וכאבם של הורים צעירים שאיבדו את בנם בכורם שגיא, שנפל אמש בקרב הקשה במרכז רצועת עזה.

ב-7.10 עזב שגיא את משפחתו, את בת זוגו גל, ואת עבודתו החיונית ברשות שדות התעופה, ומיהר להצטרף לקרבות ביישובי עוטף עזה, יחד עם חבריו לשירות המילואים.

מאז, שגיא לחם כתף אל כתף עם חבריו לנשק. אמש - נפל לצידם במשימה להשמדת המבנים מהם יצאו מחבלי החמאס לקיבוץ כיסופים, כדי שתושבי הדרום יוכלו לשוב לביתם בבטחה.

האזנתי בעצב ובצער רב לדברים הכואבים שאמרו הוריו של שגיא, לימור ואבי, ועקבתי אחר נאומו המרגש של אחיו איתי, בהלוויה לזכרו.

לימור ואבי עידן גידלו שני בנים למופת, שחונכו על אהבת הארץ, הם לחמו בקרבות ברצועת עזה, לעיתים בסמיכות זה לזה, מבלי שנפגשו במהלך המלחמה.

חשבתי הערב מה עובר על הורים לשני בנים צעירים הלוחמים במקביל, בלב רצועת עזה במשך שלושה חודשים ארוכים, חשבתי והתפעלתי מהנחישות ואומץ הלב - של הבנים, ושל ההורים.

בשעתה הקשה ביותר של לימור, מעל קברו הטרי של בנה, היא בחרה באופן אצילי וגאה להתעטף בדגל ישראל, שיעור של אהבת העם והארץ לכל מי שנכח בהלוויה ותזכורת נצחת עבור מה אנו נלחמים.

סיפור הנופלים בקרב הקשה, הוא סיפור המלחמה הצודקת שאנו נלחמים - לוחמים מכל קצוות הארץ, מכל הזרמים והגוונים בחברה הישראלית, מפקדים וחיילים בסדיר ובמילואים המסכנים את חייהם עבור מטרה משותפת אחת.

ברוח גבורתם ובכאב גדול, אנו ממשיכים את הלחימה, בעומק שטח האויב, ממוקדים במטרה, מישירים מבט אל מול הסכנה, ומחויבים לפירוק החמאס ולהשבת החטופים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully