וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בהלוויתו של של רס"ל שגיא עידן: "סיפור הנופלים הוא סיפור המלחמה הצודקת שלנו"

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 22:57

שר הביטחון השתתף בהלווייתו של שגיא שנפל באסון ה-21 במרכז הרצועה. לימור, אימו של שגיא, בחרה להתעטף בהלוויתו בדגל ישראל. "ברוח גבורתם של הנופלים ובכאב גדול, אנו ממשיכים את הלחימה - מחויבים לפירוק חמאס והשבת החטופים"

דובר צה״ל: 21 לוחמים נפלו בקרב ברצועת עזה/דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט השתתף הערב (שלישי) בהלוויתו רס"ל (במיל') שגיא עידן שנפל באסון ה-21 במרכז רצועת עזה. "ישבתי ליד הוריו של שגיא - לימור ואבי, ישבתי ושתקתי, סופג את צערם וכאבם של הורים צעירים שאיבדו את בנם בכורם, שנפל אמש בקרב הקשה במרכז רצועת עזה", כתב שר הביטחון בפוסט שהעלה לפייסבוק בתום הלוויה.

"ב-7 באוקטובר, עזב שגיא את משפחתו, את בת זוגו גל, ואת עבודתו ומיהר להצטרף לקרבות ביישובי עוטף עזה, יחד עם חבריו לשירות המילואים. מאז, שגיא לחם כתף אל כתף עם חבריו לנשק", הזכיר גלנט. "אמש - נפל לצידם במשימה להשמדת המבנים מהם יצאו מחבלי החמאס לקיבוץ כיסופים, כדי שתושבי הדרום יוכלו לשוב לביתם בבטחה".

שר הביטחון יואב גלנט בהלוויתו של של רס״ל (במיל׳) שגיא עידן. 23 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שר הביטחון יואב גלנט בהלוויתו של של רס״ל (במיל׳) שגיא עידן. 23 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"האזנתי בעצב ובצער רב לדברים הכואבים שאמרו הוריו של שגיא, לימור ואבי, ועקבתי אחר נאומו המרגש של אחיו איתי, בהלוויה לזכרו. לימור ואבי עידן גידלו שני בנים למופת, שחונכו על אהבת הארץ, הם לחמו בקרבות ברצועת עזה, לעיתים בסמיכות זה לזה, מבלי שנפגשו במהלך המלחמה".

"חשבתי הערב מה עובר על הורים לשני בנים צעירים הלוחמים במקביל, בלב רצועת עזה במשך שלושה חודשים ארוכים, חשבתי והתפעלתי מהנחישות ואומץ הלב - של הבנים, ושל ההורים", המשיך. "בשעתה הקשה ביותר של לימור, מעל קברו הטרי של בנה, היא בחרה באופן אצילי וגאה להתעטף בדגל ישראל, שיעור של אהבת העם והארץ לכל מי שנכח בהלוויה ותזכורת ניצחת עבור מה אנו נלחמים".

"סיפור הנופלים בקרב הקשה, הוא סיפור המלחמה הצודקת שאנו נלחמים", שר הביטחון סיכם את דבריו ואמר, "לוחמינו באים מכל קצוות הארץ, מכל הזרמים והגוונים בחברה הישראלית, מפקדים וחיילים בסדיר ובמילואים המסכנים את חייהם עבור מטרה משותפת אחת. ברוח גבורתם ובכאב גדול, אנו ממשיכים את הלחימה, בעומק שטח האויב, ממוקדים במטרה, מישירים מבט אל מול הסכנה, ומחויבים לפירוק החמאס ולהשבת החטופים לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully