וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להימלט מהניידת: המשטרה עצרה צעיר מירושלים שנהג ברכב ללא רישיון

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 17:30

בווידאו: תיעוד של מכונית ללא מושבים בה נתפס נהג ללא רישיון/צילום: דוברות משטרת ישראל

בלשי המשטרה בירושלים עצרו היום (שני) תושב שכונת עיסוויה בעיר שעל פי החשד נהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם - זאת לאחר שניסה להימלט כשהתבקש לעצור לבידוק על ידי המשטרה.

במשטרה מסרו כי "במהלך פעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים בשכונת עיסוויה שבמזרח העיר, הבחינו ברכב שעורר את חשדם וסימנו לנהג לעצור. למרות שבתחילה ציית להוראת השוטרים, לפתע ניסה הנהג להאיץ ולהמשיך בנסיעה במטרה לחמוק, אך נחסם על ידי ניידות משטרה נוספות שפעלו באזור".

ראש עיריית עראבה נעצר לאחר שנהג ללא רישיון, 24 בדצמבר 2017. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
ראש עיריית עראבה נעצר לאחר שנהג ללא רישיון, 24 בדצמבר 2017/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

לדבריהם, "בבדיקת הנהג, תושב השכונה בשנות ה-20 לחייו, נמצא כי כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו וזאת הפעם השניה שבה נתפס בגין עבירה זאת". החשוד הועבר לחקירה ביחידת התנועה המחוזית בירושלים ובסיומה הורה קצין משטרה על השבתה מנהלית של רכבו למשך 30 ימים. כמו כן, יוגש נגד החשוד כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים.

רס"מ יחזקאל אנג'ל, בלש ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, סיפר: "החשוד שכבר נתפס בעבר נוהג ללא רישיון, שב ועשה זאת פעם נוספת ונתפס שוב. מדובר במעשה המהווה סיכון לציבור משתמשי הדרך וליושבי הרכב בעת נהיגתו. שוטרי מערך התנועה במחוז ירושלים ימשיכו לפעול למען שמירת ביטחון הציבור בדרכים ולאיתורם של עברייני התנועה בכדי למצות עמם את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully