וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נפגש עם משפחות החטופים: "אין הצעה אמיתית של חמאס, לנו יש יוזמה - לא אפרט"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 14:47

על רקע הדיווחים על מגעים לעסקה מול ארגון הטרור להחזרת השבויים מהרצועה, רה"מ נפגש עם נציגי המשפחות. לדבריו, לא הייתה הצעה אמיתית של חמאס. "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה שאני יכול משום שיש כל כך הרבה דברים לא נכונים שוודאי מייסרים אתכם", הסביר

נתניהו: אני דוחה על הסף את תנאי הכניעה/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם נציגי משפחות החטופים, ואמר כי לישראל יש יוזמה לשחרורם, אך סירב לפרט על תוכנה. "בניגוד למה שאומרים, אין הצעה אמיתית של החמאס - זה לא נכון", אמר נתניהו. "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה שאני יכול משום שיש כל כך הרבה דברים לא נכונים שוודאי מייסרים אתכם".

לכל העדכונים על המלחמה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם נציגי משפחות החטופים,22 בינואר 2024. דוברות רה"מ, אתר רשמי
נתניהו בפגישה עם נציגי משפחות החטופים/אתר רשמי, דוברות רה"מ

בשבוע שעבר חשף נתניהו כי חמאס העלה הצעה לעסקת חטופים, שתוביל לסיום המלחמה. עוד אמר ראש הממשלה כי הוא לא הסכים להצעה, משום שהתנאים כוללים את הוצאת צה"ל מעזה, שחרור מחבלי נוחבה והשארת חמאס על כנו. אני דוחה על הסף את תנאי הכניעה של מפלצות חמאס", מסר. "לא נתפשר על שליטה ביטחונית ישראלית מלאה על כל השטח ממערב לירדן".

עוד הוסיף נתניהו: "אם נסכים לתנאים של חמאס- לוחמינו נפלו לשווא. אם נסכים לכך - לא נוכל להבטיח את ביטחון אזרחינו. לא נוכל להחזיר את המפונים בבטחה לבתיהם, וה-7 באוקטובר הבא יהיה רק עניין של זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully