וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחות החטופים דנו בוועדת החוקה, חוק ומשפט

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 11:51

בני משפחות החטופים, נשאו דברים בפתח דיון ועדת החוקה; לאחר דבריהם הכריז היו"ר ח"כ שמחה רוטמן על מספר דקות הפסקה בדיון ואמר: "כולנו מתפללים ופועלים לכך שתזכו לראות את כל החטופים חוזרים כמה שיותר מהר למשפחותיכם"

דליה קושניר, גיסתם של יאיר ואיתן מור שנחטפו מקיבוץ ניר עוז: "משפחתי עלתה מארגנטינה ואני עובדת בסוכנות היהודית ב-20 השנים האחרונות. התואר שלי הוא בחינוך יהודי וכל בוקר אני קמה ופועלת באותם ערכים יהודיים ואני לא מבינה איך אנחנו ביום ה-108 וועדות עוסקות בנושאים אחרים. אנחנו לא מרגישים שפועלים, כל פעם יוצאים סרטונים חדשים עם מידע על אנשים מתים".

"נכון ל-25.11 שני הגיסים שלי היו בחיים והשאלה אם עדיין. איפה אני חיה שאני צריכה להתחנן בכנסת שתעשו משהו כדי להשיב את האהובים שלי. איך ישראל יכולה להיקרא מדינה כשהחוזה הבסיסי הופר, ו-108 ימים אנשים עוברים גיהינום, אונס גם של גברים, איך אני מסבירה לילדיי שבטוח לחיות פה כשכל בוקר בתי שואלת אם כבר יש עסקה.

"אני באה לפה כי התשובה היחידה שמעניינת אותי היא שתחזירו אותם בחיים ושתבינו שהדם שלהם על הידיים שלכם וכל דקה שאתם לא עוסקים בהם אתם מפקירים אותם ובוגדים בהם. איך אתם מצפים שימשיכו להתגייס, לשלם מיסים, לעבוד, כשאתם לא נותנים תשובה שרק בזה אתם עוסקים. אתם צריכים להחזיר לנו את האהובים שלנו בחיים ולא לעסוק בשום דבר אחר".

תמר עשת בת דודתו של אביתר: "גיליתי שאף ועדה לא עוסקת הבוקר בחטופים ומבלי לזלזל בעבודה שלכם ובמדינה, כבר יותר מדי ימים, שאביתר בכלל לא באופציה כי לצערו הרב הוא גבר. אם לא אוכל לסמוך עליכם אני יכולה לשים על עצמי שכפ"צ ולחפש את אביתר בעזה. זה עליכם. אין אף אחד שיכול להציל את אביתר ואת כל 136 החטופים. קצת יותר מ-100 עדיין חיים ואנחנו כל הזמן מתבשרים בשורות קשות ואי אפשר לתת לזה להימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully