וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרוק: "אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש, יש כאלה שההורים תומכים בהם"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 20:20

אף שמשכורות השרים בממשלה עומדות על כ-47 אלף שקלים בחודש, השרה למשימות לאומיות טענה: "שום שר לא מקבל משכורות שמנות". בריאיון לתאגיד השידור היא השיבה לביקורת שהטיח מתמודד לשעבר בציונות הדתית, שקרא "לקצץ בשפע שהשרים מקבלים"

בווידאו: רופא בהדסה התעמת עם השרה סטרוק: "לדיבור הגזעני שלך אין מקום פה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק טענה היום (ראשון) כי יש שרים שמתקשים כלכלית, למרות שהם מרווחים כ-47 אלף שקלים בכל חודש. "אף שר לא מקבל משכורות שמנות, אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש למרות שהם עובדים מאוד קשה לילות כימים - ואפילו כאלה שהוריהם תומכים בהם כלכלית", אמרה סטרוק בריאיון בכאן רשת ב'.

דבריה של סטרוק מגיעים בעקבות התכתבות עם מתמודד לשעבר במפלגת הציונות הדתית, אלירן יעיש, שמתח ביקורת על מס הנסיעה ברכבים חשמליים שמתוכנן להיכנס בתיקוני התקציב הקרוב. "עד מתי יעשקו את הציבור? מדוע שמישהו שנוסע כמה עשרות קילומטרים כדי להתפרנס בכבוד ישלם על כך?", תהה יעיש. "אולי נתחיל בזה שתשלמו על הרכבים שאתם מקבלים, הגיע הזמן שגם אתם תקצצו מכל השפע".

השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק. יונתן זינדל, פלאש 90
אורית סטרוק/פלאש 90, יונתן זינדל

סטרוק לא נותרה חייבת והשיבה: "פחות עין הרע - יותר ביקורת עניינית ובונה - אני מציעה להוריד את הטון המשתלח על 'הרכבים שאתם מקבלים' - אם יש לך השגות על כך שכיסוי הפערים התקציביים הנדרשים למלחמה יישענו בין היתר על מיסוי כזה או אחר, אתה בהחלט מוזמן להסביר למה זו הצעה לא טובה ולהציע מקורות תקציביים אחרים".

אחרי הריאיון הבהירו בלשכתה של סטרוק: "השרה הציעה, במסגרת דיוני התקציב, לבצע גם קיצוץ רוחבי בשכר כלל הבכירים בשירות המדינה, כולל שכר השרים, כצעד של סולידריות ציבורית. מעבר לכך השרה לא תגיב לצילומי מסך מהתכתבויות פרטיות שלה עם אזרחים שפונים אליה, המודלפות באופן חלקי ומגמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully