וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט טס בשמי עזה: "פטריות העשן יכסו את הרצועה עד שנשיג את מטרותינו"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 18:59

שר הביטחון הגיע לביקור בטייסת 100 של חיל האוויר וטס מעל שמי הרצועה. "הדיוק, איכות הביצוע, והתיאום המושלם עם הכוחות מרשימים מאוד", מסר גלנט, "אנחנו פועלים באזור חאן יונס, וזה רק ילך ויתרחב"

שר הביטחון גלנט לאחר טיסה בשמי עזה: ״הפעולה בח׳אן יונס תתרחב בקרוב למקומות נוספים/צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט סיים הערב (ראשון) טיסה בשמי עזה. "הפעולה בח'אן יונס תתרחב בקרוב למקומות נוספים, פטריות העשן יכסו את שמי עזה עד שנשיג את מטרותינו".

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לטייסת 100 של חיל האוויר בבסיס "חצור", וקיים טיסה בשמי עזה יחד עם מפקד הטייסת סגן אלוף ש'. לאחר מכן, קיים שיח עם הטייסים, הטייסות ואנשי צוות האוויר, וביקר את צוותי הקרקע האחראיים על חימושי המטוסים. במהלך השיחה, הביע את הערכתו בפני צוותי האוויר והקרקע, והדגיש את חשיבות התיאום בין הכוחות לשם השגת המטרות המבצעיות.

שר הביטחון יואב גלנט בזמן טיסה בשמי עזה. 21.01.24. משרד הביטחון
גלנט בטיסה מעל רצועת עזה. היום/משרד הביטחון

"ירדתי כעת מטיסה עם טייסת 100, בסיור מעל רצועת עזה. ראיתי את הכוחות פועלים בצפון הרצועה, במרכז ובדרום", מסר שר הביטחון, "הדברים נראים בצורה בלתי רגילה, חזיתי בתקיפה בזמן אמת של חיל האוויר בדרום העיר עזה".

גלנט הוסיף כי הדיוק, איכות הביצוע, והתיאום המושלם בין הכוחות הם בעיניו מרשימים מאוד. "אנחנו פועלים בפעולה עצימה במרחב חאן יונס וזה ילך ויתרחב. פטריות העשן של הטנקים, של התותחים ושל מטוסי חיל האוויר, ימשיכו לחסות את שמי רצועת עזה, עד אשר נשיג את המטרות שלנו ובראשן - מיטוט החמאס והחזרת חטופים לביתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שר הביטחון יואב גלנט בציר צלאח א׳-דין, רצועת עזה. 2 בינואר 2023. אלעד מלכה, משרד הביטחון
שר הביטחון ברצועת עזה/משרד הביטחון, אלעד מלכה

לפני כמה ימים שוחח שר הביטחון עם לוחמי שייטת 13. במהלך השיחה, התייחס לסוגיות המשך הלחימה והחזרת החטופים. "הדבר היחיד שמביא חטופים זה לחץ צבאי", מסר גלנט, "החמאס מבין רק דבר אחד - אם אתה רוצה שהוא ייתן לך משהו, אתה צריך לתת לו משהו, הדבר היחיד שאתה יכול לתת לו, זה מה שאתה לוקח ממנו, אתה לוקח לו חיים, שקט, ולכן ככל שהפעולה תהיה יותר חזקה, זה נותן את הסיכוי להביא תוצאות".

עוד מסר גלנט באותה השיחה ללוחמים כי ". כל מי שתכנן טיולים בקיץ - זה לא יקרה, כי אנחנו בלחימה מתמשכת לאורך זמן", והוסיף כי, "לא יהיו חיים למדינה אם כל אחד יכול לפתוח במלחמה ולהרוג, לחטוף, לאנוס ולהתעלל, ומדינת ישראל שותקת. על מעשה כמו שנעשה ב-7 באוקטובר יש רק דין אחד - חיסול הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully