וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "בלי פירוק חמאס - לא נוכל לחיות במדינת ישראל"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 19:59

שר הביטחון שוחח עם לוחמי שייטת 13 לגבי הלחימה ברצועת עזה: "אנחנו ממשיכים עד הניצחון". בהתייחס למיטוט חמאס, אמר השר כי צה"ל לא יפסיק עד שהארגון יישאר ללא יכולות צבאיות "משמעותיות" ולא ישלוט בעזה. על משך הלחימה הצפוי: "מי שתכנן טיולים בקיץ - זה לא יקרה"

בווידאו: גלנט ללוחמי שייטת 13: ״אם דין חמאס לא יהיה פירוק מוחלט, לא נוכל לחיות במדינת ישראל.*/צילום: אריאל חרמוני, שחר יורמן, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, ביקר היום (רביעי) בבסיס היחידה של שייטת 13 בעתלית. גלנט התקבל בביקור על ידי מפקד חיל הים, האלוף דוד סער סלמה, מפקד שייטת 13, אלוף-משנה א' ומפקדי הפלגות ביחידה.

השר גלנט קיבל סקירה על פעילות היחידה בגזרות הלחימה השונות מאז פרוץ המלחמה, בדגש על רצועת עזה, שם הכוחות פועלים מעל ומתחת לקרקע נגד יעדי החמאס. שר הביטחון העמיק בפעילות הכוחות במרחב התת-קרקע והביע את הערכתו על פעילות היחידה.

"אני שומע את הדיבורים - אנחנו ממשיכים בלחימה עד הניצחון", אמר שר הביטחון. "עד שאנחנו מכים את ארגון החמאס, לוקחים לו את כל היכולות הצבאיות המשמעותיות, ומורידים אותו מהשלטון בעזה".

שר הביטחון יואב גלנט בבסיס שייטת 13, 23 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
"רק לחץ צבאי יכול להחזיר את החטופים". שר הביטחון גלנט בבסיס השייטת, נובמבר האחרון/דובר צה"ל

"גם בהקשר החטופים - אין לנו שום זכות להפסיק את הלחימה, כל עוד יש חטופים בעזה, הדבר היחיד שמביא חטופים זה לחץ צבאי", התייחס למנוף הלחץ שצריך להפעיל על החמאס. "החמאס מבין רק דבר אחד - אם אתה רוצה שהוא ייתן לך משהו, אתה צריך לתת לו משהו, הדבר היחיד שאתה יכול לתת לו, זה מה שאתה לוקח ממנו, אתה לוקח לו חיים, שקט, ולכן ככל שהפעולה תהיה יותר חזקה, זה נותן את הסיכוי להביא תוצאות".

לגבי הלחימה בצפון הרצועה, אמר גלנט כי צה"ל פירק את היכולות של גדודי חמאס, "והתוצאות הן שצה"ל יודע לתמרן שם ממקום למקום אותו דבר גם בחלק המזרחי של מחנות המרכז, ואנחנו נגיע לזה גם בחאן יונס. שם אנחנו עובדים בדרך אחרת, במאמץ להגיע אל הנהגת החמאס ואל החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שר הביטחון יואב גלנט בבסיס שייטת 13, 23 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
"על 7 באוקטובר יש רק דין אחד - חיסול חמאס". שר הביטחון גלנט בבסיס השייטת, נובמבר האחרון/דובר צה"ל

"המלחמה הזאת תסתיים על פי הישגיה. ההישג זה שהחמאס לא מתפקד כמסגרת צבאית שלטונית". הזכיר גלנט את מטרות המלחמה והוסיף, "לא יהיו חיים למדינה אם כל אחד יכול לפתוח במלחמה ולהרוג, לחטוף, לאנוס ולהתעלל, ומדינת ישראל שותקת. על מעשה כמו שנעשה ב-7 באוקטובר יש רק דין אחד - חיסול הארגון. כל מי שתכנן טיולים בקיץ - זה לא יקרה, כי אנחנו בלחימה מתמשכת לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully