וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוות של טראמפ סיפק הסבר (לא אמין) לסימנים האדומים שהופיעו על ידו

23.1.2024 / 0:12

פריחה, הרפס? נשיא ארה"ב לשעבר נופף בידו לקהל ומה שהיה עליה גרם לאינספור תיאוריות קונספירציה ולתשובה קצת מוזרה ולא אמינה מאנשי הקמפיין שלו

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ במסיבת עיתונאים לאחר דיון במשפט הדיבה של אי. ג'ין קרול הטוענת שאנס אותה/רויטרס

תמונה של ידו של דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקאי המוביל בבחירות הקרובות, עוררה המון ספקולציות ברשת לגבי בריאותו, אבל לאחר תחקיר נוקב כתבי TMZ הצליחו להשיג תשובה לתעלומה - או לפחות את גרסתו של טראמפ למה שנראה בה.

בתמונה נראים בבירור כתמים וסימנים אדומים דמויי דם על ידו של טראמפ - שגרמו לטירוף של ספקולציות השבוע - כש"חוקרי האינטרנט" העלו תיאוריות רבות שיכולות להסביר את הסימנים האדומים, החל מפריחה שנגרמה מאחיזת מקל הגולף שלו ועד הרפס.

ב-businessinsider הגיעו למסקנה שישנם ארבעה הסברים אפשריים להופעת הכתמים, לאחר שפנו לרופא עור שניתח את התמונה. למרות שקשה לאבחן מצב עור מתמונה אחת בלבד, ד"ר ג'ושוע זייכנר, פרופסור לדרמטולוגיה בבית החולים הר סיני בניו יורק, אמר שנראה שלטראמפ יש ככל הנראה פריחה - שיכולה להיגרם כמעט מכמעט כל דבר. "פריחות על הידיים יכולות להיגרם ממגוון גורמים, החל מזיהומים דרך מצבים דלקתיים ועד לחשיפה למשהו חיצוני", אמר זייכנר ששיתף ארבע אפשרויות לפריחה על ידו של טראמפ.

אפשרות 1: הידיים שלו יבשות מדי
זייכנר אמר כי הגורמים השכיחים ביותר לפריחה בידיים הן יובש ושטיפת יתר. בהתחשב בעובדה שטראמפ הוא "ג'רמופוב" (בעל פחד מחיידקים) ידוע, תיאוריית שטיפת הידיים המוגזמת עשויה להתאים. טמפרטורות קרות עלולות לגרום גם לעור יבש, דבר שכיח יותר בחורף.

אפשרות 2: שלפוחיות ממשחק גולף
אפשרות נוספת היא שלפוחיות, שלדברי זייכנר עשויות להיגרם מ"חיכוך מפעילויות כמו גולף, הרמת משקולות או בייסבול". מכיוון שטראמפ ידוע כמי שמשחק הרבה גולף, זה גם תרחיש סביר.

אפשרות 3: יש לו מיץ ליים על הידיים
זייכנר אמר כי "חשיפה למיץ ליים בשילוב אור שמש עלולה לגרום לכוויה כימית בעור", הידועה גם בשם "צריבת מרגריטה". בעוד שידוע שטראמפ אינו שותה אלכוהול, קוקטייל הדרים לא אלכוהולי היה עלול לגרום לסִרְפֶּדֶת (תגובה אלרגית בעור).

אפשרות 4: אף אחד מהתשובות אינה נכונה
כפי שצייכנר ציין, פריחות בידיים יכולות להיגרם כמעט מכל דבר, כולל משהו תמים כמו עקיצות חרקים. הוא ציין שאלא אם הנשיא לשעבר יאשר מה גרם לסימנים, לעולם לא נדע את התשובה האמיתית.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אז מה מקור הכתמים?

מקורות אנונימיים סיפקו ל-TMZ הסבר יותר פשוט. "דיברנו עם כמה אנשים ומקורות המקורבים לקמפיין של טראמפ והם מספרים לנו סיפור שונה ממה שאנשים חושבים שהם ראו בתמונה" נכתב באתר, "נאמר לנו שהדבר היחיד ממנו סבל טראמפ באותו היום היה חתך נייר פשוט, והוא מרח בטעות את הדם סביב ידו". כן, זה מה שמחנה טראמפ טוען - זהו רק חתך מדף נייר. ב-TMZ הוסיפו ש"למרות שזה אולי נשמע קצת לא אמין, אבל אולי זו האמת, כי טראמפ הופיע לאחר מכן באותו יום כשידו נראית לכאורה נקייה וללא שפשופים... אז אולי זה היה רק דם".

הסימונים האדומים נראו לראשונה לאחר שטראמפ צולם ביום רביעי כשהוא יוצא מאולם בית המשפט בניו יורק, שם הוא מתמודד עם תביעת דיבה בגין תקיפה מינית של העיתונאית אי. ג'ין קרול. תמונות מאוחרות יותר של טראמפ באותו יום הראו שהסימנים נעלמו וידיו היו גם ללא סימנים ביום חמישי בבוקר כאשר צולם כשהוא יוצא מהלוויה של חמותו אמליה כנבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully