וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 50 נפצע קשה באירוע אלימות במגאר שבגליל

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 18:19

בווידאו:זירת רצח שני גברים, אבו סנאן, 6 בספטמבר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 50 נפצע קשה היום (שישי) באירוע אלימות במגאר שבגליל. חובשים ופרמידיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי צפון (פוריה). באירוע נפצע בינוני גבר נוסף, בן 30.

חובש בכיר במד"א הייתם דגש סיפר: "ראינו את שני הפצועים כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם קשה ובינוני."

זירת הדקירה בקריית חיים

דקירה ברחוב דגניה, 18 בינואר 2024/תיעוד מבצעי מד"א

אתמול נפצע גבר כבן 30 באורח קשה באירוע אלימות בשדרות דגניה בקרית חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם. הרקע למעשה פלילי.

על פי הדיווחים, הגבר נדקר בגב ובירך. תוך כדי הליכה הוא עצר ניידת משטרה שהזעיקה אמבולנס של מד"א., בתחילה הוא היה בהכרה אבל מצבו התדרדר במהירות וכאמור מוגדר קשה.

חובש הצלה משה שיטרית, שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר כבן 30 הסובל מחבלות חודרות בגב ובגפיים התחתונות לאחר שנפגע באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully