וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת דודה של שירי ביבס נגד ינון מגל: "פוגע בצורה שלא חשבתי שעוד אפשר"

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 14:19

מגל ניצל מחווה שערכו בכנסת לציון יום הולדתו הראשון של כפיר בשבי חמאס וקשר בין צבעו שיערו הג'ינג'י לצבע מחאת ההתנתקות. בת דודה של האם שירי הגיבה הבוקר: "השימוש במחווה כדי לחזק מסר פוליטי - התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו", והטיחה במגל: "פשוט תסתום את הפה"

יום הולדת עצוב לכפיר ביבס בכיכר החטופים: "עוד אפשר להציל אותו"/ניב אהרונסון

יפעת זיילר, בת דודה של שירי ביבס שנחטפה עם בעלה ירדן ובניהם כפיר בן השנה ואריאל בן ה-4 לרצועת עזה, תקפה היום ציוץ שפרסם ב-X ינון מגל בו פרסם תמונה של משכן הכנסת, שהואר בכתום לציון יום הולדתו הראשון של כפיר בשבי. בפרסום, מגל יצר השוואה בין צבע השיער הג'ינג'י של כפיר, שנהיה לסימן היכרו, לבין המחאה נגד ההתנתקות ב-2005, שסמלה היה צבע כתום. "קמתי הבוקר והפוסט הזה פגיע בי בצורה שלא חשבתי שאפשר עוד לפגוע אחרי שלושה חודשים של מאבק להציל את משפחתי", הטיחה בו זיילר - לאחר שמגל העיר: "באיחור עצוב של 19 שנה, הכנסת הוארה בכתום".

זיילר המשיכה: "אז אחרי אימרה כמו 'מפגן היגון' שמזלזלת בעצרת הענק לציון מאה ימים בהם המשפחה שלי בשבי, "ואימרה כמו 'רקדו מול פסל של בודהה' בשביל להחדיר מסרים של עבודת אללים לבזות את הרצח של הנערים והנערות במסיבה, את הגבורה של אלה שניצלו ואת הטראומה של אלה ששרדו את הטבח הנוראי הזה - התפרסם גם הפוסט האומלל הזה הבוקר".

ינון מגל הפטריוטים. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל הפטריוטים/צילום מסך, ערוץ 14

"אני פונה אליכם צופי ערוץ 14 במכתב פתוח מליבי השבור והכואב בבקשה אל תתנו יד לקולות המנסים לקבע את השסע והקרע בעם. התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו, הבחירה להשתמש במחווה הזו כדי לחזק מסר פוליטי שנועד בדרכו להשתיק את המאבק של משפחתי כאילו הוא לא מוצדק כאילו הוא לא קיים", היא כתבה. "אני בטוחה שהתנהגות כזו אינה מייצגת אתכם ואינה מייצגת את מפוני גוש קטיף. אין אדם במדינה שלא דואג לכפיר ואריאל ביבס לא משנה מאיזה צד הוא נמנה במפה הפוליטית. כולנו הורים, כולנו ילדים של הורינו, כולנו פצועים ולא ניתן לאף אחד לרקוד על הפצע שלנו"

"לך ינון מגל - אם אין לך משהו טוב להגיד פשוט תסתום את הפה", חתמה זיילר את דבריה.

בני משפחת ביבס נמצאים 105 בשבי. בני משפחתם, שנלחמים מאז אותה שבת שחורה להשיבם הביתה - זעקו שאסור שכפיר יחגוג את יום הולדתו הראשון בשבי, אך כאמור אתמול, ציין התינוק בן השנה את הולדתו מתוך רצועת עזה.

אתמול כתבה דודתו של כפיר, עופרי ביבס, מכתב לכבוד יום הולדתו: "פיר פיר, היום יום ההולדת שלך. אני בטוחה שאפילו שם, במקום הנורא שבו אתם נמצאים, אמא שירי מוצאת דרך יצירתית לציין עבורך את היום הזה".

חוגגים יום הולדת שנה לכפיר ביבס בכיכר החטופים, 18 בינואר 2024. רויטרס
חוגגים יום הולדת שנה לכפיר ביבס בכיכר החטופים, 18 בינואר 2024/רויטרס

"אבא ירדן, למרות שהוא רחוק, חושב עליך כל שניה, כמו שעשה מאז שנישק אתכם ונפרד", כתבה דודתו עופרי במכתבה. "גם אנחנו פה - לא מפסיקים להתגעגע אליך, לחיוך המתוק, להתרפקות שלך בידיים שלנו, לצחוק המתגלגל. יש עוד כל כך הרבה שלא הספקנו איתך. מנסה לדמיין איפה אתה נמצא - אם כבר אמרת את המילה הראשונה. נעמדת? אולי כבר התחלת ללכת? הפסדנו כבר כל כך הרבה זמן איתך".

"אני מקווה שנשארה אצלך איזו תמימות קדושה ששמורה לילדים", כתבה עופרי, "שתצא משם ותצליח עדיין להאמין שיש גם טוב. כל כך הרבה אנשים רוצים שיהיה לכם טוב. המתנה הכי גדולה שנוכל לתת לך היא שנצליח להחזיר אותך. ואנחנו מנסים, מנסים כל יום, מנסים בכל הכח. תחזיקו מעמד".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ישב על הבמה בכנס פורום הכלכלה הבינלאומי, שנערך בדאבוס שבשוויץ, לצד תמונה של כפיר ביבס. "האויב שלנו חוגג את החטיפה של כפיר ביבס. אני קורא לכל הקהילה הבינלאומית לפעול לשחרורו של כפיר ושל כל החטופים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully