וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: אם המלחמה תעצר אתפטר תוך פחות מ-24 שעות מהקואליציה

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 12:57

בריאיון ל-103FM תקף בחריפות ח"כ עוצמה יהודית את האפשרות לעצור את הלחימה: "כל תוכנית שהיא לא הכרעה מוחלטת של רצועת עזה לא תתקבל, לא נפקיר את עתיד ילדינו". על חקירתו טען: "החקירה הגיעה לאחר דרישה של ח"כ כסיף"

אלמוג כהן/צילום מסך: קשת 12

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס הבוקר (שישי) לאפשרות של עצירת הלחימה בעזה בריאיון לתכנית של אריה אלדד ורון קופמן ב-103FM, ואמר כי "כל תוכנית שהיא לא הכרעה מוחלטת של רצועת עזה לא תתקבל". הוא הוסיף, "מבחינתי עצירת המלחמה תגרום תוך פחות מ־24 שעות להתפטרותי מהקואליציה".

"אני אדבר בכובע של אבא - אנחנו הישראלים, יש לנו נטייה לשכוח את הדברים, אבל מה שקרה פה באותו הבוקר ליד הבית שלי, זה היה טבח נוראי עם טראומה נוראה וגופות ברחוב במשך ימים שלמים שלא היה מי שיפנה אותן מרוב שהיה כאוס. היה פה כאוס לא נורמלי", אמר כהן. "אני לא רואה מציאות שבה תושבי הדרום יאפשרו למישהו משהו אחר מלבד הכרעה מוחלטת. הדבר הקדוש ביותר בשבילנו זה הילדים שלנו, ופה מדובר בעתיד שלהם. אי אפשר לחיות ככה, אף אחד לא אמור לחיות ככה, בטח אחרי שבעה באוקטובר".

"לא נולדתי פוליטיקאי וגם לא אמות פוליטיקאי", הוסיף. "באותו הבוקר ראיתי את האחים שלי נטבחים, גיבורים, גם אני כמעט איבדתי את חיי, ואין לי שום כוונה לבוא ולאפשר לאף אחד שלא חי כאן לבוא ולקבל החלטות לגבי עתיד הילדים שלנו. בסוף אנחנו חיים פה ולא מתכוונים לוותר על העתיד של הילדים שלנו".

ח"כ אלמוג כהן במליאת הכנסת. ראובן קסטרו
"כל תכנית שהיא לא הכרעה מוחלטת - לא תתקבל". כהן/ראובן קסטרו

בנוסף התייחס חבר הכנסת לחקירתו באזהרה שהתקיימה אתמול במשרדי להב 433. "האמת שהחקירה הגיעה לאחר דרישה של חבר הכנסת כסיף, ולמעשה נעתרו לבקשתו. אין ראיות, אין שום ראיות. אותה תמונת אילוסטרציה שהעלתי לגמרי בבדיחות הדעת. אני ימני, האקדח שלי בצד ימין כל חיי, הלוחם שם שמבצע את המעצר, הוא לא היכה אף אחד בתמונה, הנרתיק שלו היה בצד שמאל. אף אחד לא מחליף אקדחים תוך כדי הפרת סדר".

על השאלה מדוע עלתה החקירה עכשיו, השיב כי הוא "נמנע מספקולציות. התקופה היא רגישה וצריך להיזהר. זה גם לא שעלו איזשהן ראיות חדשות, שום דבר. אני לא יכול להתעלם מהעובדה שבתקופה האחרונה אני מדבר המון על פרשייה ביטחונית חמורה שהתנהלה בשבעה באוקטובר, ממש לא קשור לימין, שמאל, מחאה. אני חושף את הפרשייה לאט לאט, פרשייה מאוד מאוד קשה, למעשה מדובר באזרח ישראלי שחדר לתוך אחד מבסיסי הצבא הרגישים בדרום, התנהל שם תוך התחזות לקצין. קיבלתי מידעים מספר ימים אחר כך ממספר מקורות בפרשייה, ואני מאוד מוטרד מהיכולת לווסת את הפרסום, להעלים אזרח כמעט ארבעה חודשים מעל פני האדמה בלי שאף אחד ידע מזה".

עוד הדגיש כי "עניתי על הכול, אני מעריך את שוטרי משטרת ישראל, בטח אחרי שבעה באוקטובר שהם הצילו לנו את המדינה. אני אבא לילדים, הבוקר הבת שלי אלה אמרה לי 'אבא למה עצרו אותך במשטרה?'. אני לא חושב שאחרי 11 שנים זה ראוי לקרות לאזרח על משהו שאין אפילו בדל של ראיה. כלום, סתם, עניין של טיימינג לדעתי. במקרה בתקופה מאוד סוערת שבה אני מדבר על פרשייה מאוד קשה. אם יש לכם ראיות, תביאו אותן, תחקרו - אין כלום. אם לי עושים את זה, מה יעשו לאזרח הקטן? זה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully