וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלתו של יורם שנחטף לעזה: "הממשלה מסיגה כוחות מעזה - ושוכחת את החטופים"

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 11:17

איילה מצגר, שנעצרה אמש לאחר שהשתתפה בהפגנת משפחות החטופים בה נחסמו נתיבי איילון, הפצירה עם שחרורה מתחנת המשטרה: "הגיע הזמן שהממשלה ונתניהו יחזירו את חמי וחבריו" חמה, יורם מצגר, תועד לפני כחודש בשבי יחד עם החטופים חיים פרי ועמירם קופר בסרטון שפרסם חמאס

בווידאו: ישראל שובתת למשך 100 דקות להזדהות עם החטופים ומשפחותיהם/מטה משפחות החטופים

איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שנחטף לרצועת עזה, נעצרה אמש (חמישי) לחקירה לאחר שהשתתפה בהפגנת משפחות החטופים בה נחסמו נתיבי איילון. עם שחרורה מתחנת המשטרה בתל אביב, מסרה: "הגיע הזמן שהממשלה שלי וראש הממשלה שלי יחזירו לי את חמי וחבריו. 104 ימים שהם נמקים בידי החמאס. הממשלה מסיגה כוחות מעזה ושוכחת את החטופים".

בני משפחות החטופים של מצגר, מונדר ועידן, חסמו את נתיבי איילון במהלך הפגנה, ויצרו על הכביש כתובת אש עם המספר 136 - כמניין הישראלים החטופים שנותרו ברצועה.

איילון צפון חסום עם כתובת אש לציון 136 החטופים, 18 בינואר 2024. ליאור שגב, אתר רשמי
איילון צפון חסום עם כתובת אש לציון 136 החטופים, 18 בינואר 2024/אתר רשמי, ליאור שגב
סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מצגר בן ה-80, תושב ניר עוז שעבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, הינו חבר יקב הקיבוץ. הוא אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. מצגר נחטף ב-7 באוקטובר עם אשתו תמי מביתם שבניר עוז. תמי, בת 78, שוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים.

לפני כחודש, תועד מצגר בשבי יחד עם החטופים חיים פרי ועמירם קופר בסרטון שפרסם חמאס. בתיעוד, מתייחסים החטופים למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה", המשפט בו גם חותם את דבריו החטוף חיים פרי ברוח הלחץ שמעוניין חמאס לעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully