וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים ליוו למנוחות את סמ"ר אורי ג'רבי שנפל בקרב ברצועה

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 11:56

ג'רבי, בן 20 מהרצליה, מת מפצעיו יומיים לאחר הקרב בו נפצע. הוא הותיר אחריו הורים ואחות צעירה. "חלם על שירות צבאי משמעותי, שאף למצויינות", סיפרה עליו המנהלת שלו בתיכון בו למד. "עלם חמודות, גיבור ישראל"

הרמטכ״ל בתרגיל מילואים בצפון: הסבירות למלחמה בצפון גבוהה מבעבר"/דוצ

אלפים ליוו הבוקר (שישי) את הלוויתו שלו לוחם סיירת גבעתי סמ"ר אורי ג'רבי, שנפל בקרב ברצועת עזה. ג'רבי, בן 20 מהרצליה, מת אתמול מפצעיו לאחר שנפצע לפני יומיים בדרום הרצועה.

"עלם חמודות, גיבור ישראל", אמרה עליו סיגל דוד, המנהלת בתיכון הראשונים בהרצליה, בו למד. "הוא סיים את לימודיו בהצטיינות יתרה במגמת ביולוגיה ומנהל עסקים. היה טניסאי, וחלם על שירות צבאי משמעותי", סיפרה. "הוא היה נעים הליכות ובעל דרך ארץ, אהוד על כל מוריו וחבריו, צנוע, רציני ובוגר שהושיט ידו לעזרת חבריו בכל מקום שבו היה. היה חשוב לו מאוד ללמוד מהטעויות שלו ולהשתפר. זה הוביל אותו למצויינות. לא הופתענו כשהגשים את חלומו והתגייס לשירות קרבי בסיירת גבעתי. אנו מחבקים באהבה את יובל , אחותו, תלמידת י"ב בתיכון שלנו, ואת ההורים נעמי וחגי".

"נער נעים וחייכן שלימדתי שלוש שנים", כתב עליו טופז גולדמן, מורה של ג'רבי, בפייסבוק. "קהילת הראשונים כואבת ואבלה על מותו של בוגר בית הספר, לוחם גבעתי".

חלל צה"ל סמ"ר אורי ג'רבי, 19 בינואר 2024. דובר צה"ל
אורי ג'רבי/דובר צה"ל

"ילד שאני מכירה מאז שהיה אולי בן ארבע", סיפרה אמה של חברת ילדות של ג'רבי. "בן מוצלח לאשה מופלאה, עדינה וטובת לב ולאבא מקסים וחייכן. אח של יובלונת המתולתלת החמודה. בלתי נתפס".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מסר: "העיר הרצליה כואבת ואבלה על נפילתו של סמ"ר אורי ג'רבי הגיבור, תושב העיר. אורי נלחם למען המדינה שכל כך אהב, והכאב הוא קשה מנשוא. אנו מחבקים את בני המשפחה ומשתתפים בצערם. יהי זכרו ברוך".

עוד בוואלה!

הותר לפרסום: לוחם סיירת גבעתי אורי ג'רבי מת מפצעיו לאחר שנפצע בדרום הרצועה

לכתבה המלאה
לווית החלל סמ"ר אורי ג'רבי, בן 20 מהרצליה, שנפל בקרב ברצועת עזה. דוברות עיריית הרצליה, אתר רשמי
ההלוויה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות עיריית הרצליה
לווית החלל סמ"ר אורי ג'רבי, בן 20 מהרצליה, שנפל בקרב ברצועת עזה. דוברות עיריית הרצליה, אתר רשמי
אלפים מלווים את מסע ההלוויה בהרצליה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות עיריית הרצליה
לווית החלל סמ"ר אורי ג'רבי, בן 20 מהרצליה, שנפל בקרב ברצועת עזה. דוברות עיריית הרצליה, אתר רשמי
ההלוויה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות עיריית הרצליה

מאז ה-7 באוקטובר נפלו 530 חיילים ששמם הותר לפרסום. מלחמת חרבות ברזל נפתחה בתגובה לחטיפת ישראלים ולטבח שביצעו אלפי מחבלי חמאס, שפלשו מרצועת עזה לישראל. במסגרת זאת, נכנס הצבא לרצועת עזה, בה הוא מנהל קרבות לצד מאמצים לאתר את החטופים שנלקחו בשבי, בהם נשים, זקנים וילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully