וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ ישראל כ"ץ: "נזכור, לא נשכח ונשמיד את חמאס"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 20:28

שר החוץ ישראל כ"ץ: "היום ציינתי עם עובדי ועובדות משרד החוץ את יום הולדתו הראשון של כפיר ביבס, התינוק הג'ינג'י המתוק שנמצא כבר 104 ימים בשבי חמאס. החל משעה 18:00 בערב בניין משרד החוץ יואר בכתום עם תמונתו. כסבא לנכדה בגילו, אין דבר כואב יותר מחוסר הידיעה על גורלו ועל גורלם של בני משפחתו. בכל פגישותיי ובשיחותיי המדיניות, אני מעלה בראש סדר העדיפויות את נושא החטופים - למענו, למען אחיו אריאל, הוריו שירי וירדן וכל יתר החטופים. נזכור, לא נשכח ונשמיד את חמאס".

אתמול כתבה דודתו של כפיר, עופרי ביבס, מכתב לכבוד יום הולדתו: "פיר פיר, היום יום ההולדת שלך. אני בטוחה שאפילו שם, במקום הנורא שבו אתם נמצאים, אמא שירי מוצאת דרך יצירתית לציין עבורך את היום הזה"

"אבא ירדן, למרות שהוא רחוק, חושב עליך כל שניה, כמו שעשה מאז שנישק אתכם ונפרד", כתבה דודתו עופרי במכתבה. "גם אנחנו פה - לא מפסיקים להתגעגע אליך, לחיוך המתוק, להתרפקות שלך בידיים שלנו, לצחוק המתגלגל. יש עוד כל כך הרבה שלא הספקנו איתך. מנסה לדמיין איפה אתה נמצא - אם כבר אמרת את המילה הראשונה. נעמדת? אולי כבר התחלת ללכת? הפסדנו כבר כל כך הרבה זמן איתך".

"אני מקווה שנשארה אצלך איזו תמימות קדושה ששמורה לילדים", כתבה עופרי, "שתצא משם ותצליח עדיין להאמין שיש גם טוב. כל כך הרבה אנשים רוצים שיהיה לכם טוב. המתנה הכי גדולה שנוכל לתת לך היא שנצליח להחזיר אותך. ואנחנו מנסים, מנסים כל יום, מנסים בכל הכח. תחזיקו מעמד".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראל כ"ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully