וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תיירת רוסיה נספתה בשריפה בדירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 13:44

האישה חולצה משריפה שפרצה בקומתו הרביעית של בניין דירות במרכז העיר, כשהיא ללא רוח חיים וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. שוטרים שהגיעו למקום החלו לחקור את נסיבות מותה, כשממצאים מהזירה, שמציגים כי השריפה פרצה ביותר ממוקד אחר, מצביעים על חשד כי היא נרצחה

בווידאו: שריפה בבניין בשכונת בבלי/צילום: דוברות והסברה מחוז דן, אלון מרחבי

תיירת רוסיה בת 35 נספתה הבוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בדירה בקומה הרביעית של בניין ברחוב דיזנגוף בתל אביב - לאחר שחולצה מהמקום כשהיא ללא רוח חיים. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה, כשעליה סימני כוויות ופגעי שאיפת עשן.

שוטרים שהגיעו לזירת השריפה החלו לבדוק את נסיבותיה כשממצאי החקירה עולה חשד לרצח, זאת לאחר שצוותי כיבוי האש במקום זיהו כמה מוקדים אפשריים לפרוץ השריפה, ועל גופתה של התיירת נמצאו סימני אלימות. במסגרת החקירה, מזירת השריפה נאספו צילומי אבטחה ונגבו עדויות מהנוכחים במקום.

"הגענו למקום וראינו עשן סמיך יוצא מחלונות דירה בקומה הרביעית, לא ניתן היה להכנס לדירה" סיפר חושב מד"א גל רוזן, שהגיע לזירת השריפה. "חילצו אלינו אשה מחוסרת הכרה, עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

תיירת נספתה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 18 בינואר 2023. מד"א
שריפה בתל אביב, ארכיון/מד"א

בדצמבר, פעוט בן שנתיים נספה בשריפה בדירה בכפר קאסם. מצבם של שלושה ילדים נוספים שנקלעו באש הוגדר קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הובהלו למקום ואיתרו את בן השנתיים כשהוא ללא סימני חיים וכוויות לגופו. הם קבעו את מותו והעניקו טיפול רפואי לשלושת הילדים, שחולצו מהדירה בהכרה מלאה.

לוחמי האש של תחנה אזורית פתח תקווה הגיעו גם הם לזירה, כיבו את האש ושחררו את העשן שהצטבר בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully