וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים את המסורת שהחל: בני משפחתו של "דוגו" לייטנר נפגשו עם נציגי המשטרה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 7:27

שורד השואה דוד ״דוגו״ לייטנר אוכל פלאפל בכל שנה ב-18 לינואר, יום היציאה לצעדת המוות מאושוויץ, כסמל לניצחון החיים, כנסת. ללא, מערכת וואלה
שורד השואה דוד ״דוגו״ לייטנר אוכל פלאפל בכל שנה ב-18 לינואר, יום היציאה לצעדת המוות מאושוויץ, כסמל לניצחון החיים, כנסת/מערכת וואלה, ללא

נציגי המשטרה את משפחתו של דוד "דוגו" לייטנר, שורד השואה שנהג לאכול פלאפל בכל שנה, יום היציאה לצעדת המוות מאושוויץ, כסמל לניצחון העם היהודי, ליום חוויתי בסימן תקומת ישראל - כך פורסם היום (חמישי).

בית העדות שבמושב ניר גלים, מקום מגוריו של דוגו, הפך את מנהגו הפרטי של דוגו ושל משפחתו למנהג בינלאומי. בכל שנה ב-18 בינואר המוני יהודים ברחבי העולם אוכלים פלאפל כמסר לניצחון העם היהודי.

בני משפחתו של לייטנר, יחד עם נציגי בית העדות, הגיעו לביקור במחוז הצפוני, במסגרתו סופר סיפורו של דוגו וכן נערך מפגש בין בני המשפחה לבעלי תפקידים ממגוון יחידות משטרת ישראל.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה, פגש את המשפחה ואמר: "החלטנו להמשיך ולהאיר את הלפיד והאור של דוד לייטנר שציווה עלינו ועל עם ישראל את החיים עם האופטימיות הייחודית שלו. מאז ה-7 באוקטובר יש למשפט 'עם ישראל חי' משמעות גדולה להראות לכולם, ובמיוחד לחורשי רעתנו, את החוזק של עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully