וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתו של כפיר ביבס במכתב ליום הולדתו: "המתנה הכי גדולה - שנצליח להחזיר אותך"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 13:59

עופרי, דודתו של התינוק שנחטף יחד עם אמו ואחיו בן הארבע, כתבה מכתב לאחיינה לרגל יום הולדתו: "מנסה לדמיין איפה אתה נמצא, אם כבר אמרת את המילה הראשונה. אולי כבר התחלת ללכת? הפסדנו כבר כל כך הרבה זמן איתך"

פארק השעשועים Magic Kass מציין במתחם הג'ימבורי יום הולדת שנה עצוב לכפיר ביבס/Magic Kass

"פיר פיר, היום יום ההולדת שלך. אני בטוחה שאפילו שם, במקום הנורא שבו אתם נמצאים, אמא שירי מוצאת דרך יצירתית לציין עבורך את היום הזה", כך נפתח מכתב שכתבה עופרי ביבס, דודתו של התינוק כפיר ביבס, שמחר יצויין יום הולדתו הראשון. כפיר בן השנה נחטף בשבת השחורה על ידי מחבלי חמאס יחד עם אחיו אריאל בן ה-4 ואמו שירי. גם אביו ירדן נמצא בשבי חמאס, וממנו התקבל אות חיים, לעומת אשתו וילדיו, שעד כה לא נודע מה עלה בגורלם.

מחכים להם בבית: לכל כתבות הפרויקט

שירי, כפיר, אריאל, ירדן ביבס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחת ביבס, כפיר מימין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עופרי ביבס ויפעת זיילר. ראובן קסטרו
עופרי ביבס בכיכר החטופים/ראובן קסטרו

"אבא ירדן, למרות שהוא רחוק, חושב עליך כל שניה, כמו שעשה מאז שנישק אתכם ונפרד", כתבה דודתו עופרי במכתבה. "גם אנחנו פה - לא מפסיקים להתגעגע אליך, לחיוך המתוק, להתרפקות שלך בידיים שלנו, לצחוק המתגלגל. יש עוד כל כך הרבה שלא הספקנו איתך. מנסה לדמיין איפה אתה נמצא - אם כבר אמרת את המילה הראשונה. נעמדת? אולי כבר התחלת ללכת? הפסדנו כבר כל כך הרבה זמן איתך. אני מקווה שנשארה אצלך איזו תמימות קדושה ששמורה לילדים, שתצא משם ותצליח עדיין להאמין שיש גם טוב. כל כך הרבה אנשים רוצים שיהיה לכם טוב. המתנה הכי גדולה שנוכל לתת לך היא שנצליח להחזיר אותך. ואנחנו מנסים, מנסים כל יום, מנסים בכל הכח. תחזיקו מעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully