וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תתלונן במשטרה - ארצח אותך"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:44

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד מאור טלקר (23) ואושר זרח (30) מדימונה לאחר שבגין חוב של 500 ₪ תקפו את בעל החוב ואיימו עליו ועל אימו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ווליד אלאבז עולה כי המתלונן רכש מטלקר קנאביס בסכומים שנעו בין 350-500 ₪. בשלב מסוים נוצר סכסוך בין השניים לאחר שהמתלונן היה חייב לטלקר 500 ₪ בעבור הקנאביס שרכש. לאחר שהמתלונן איחר בתשלום החוב, הגיע טלקר עם אדם נוסף למקום בו שהה המתלונן תפס אותו בצווארו והכניסו לרכב. ברכב, תקף טלקר את המתלונן הכה בו באגרופיו לראשו ודרש את החוב. המתלונן אשר חשש לחייו, בכה והתחנן שיפסיק את מעשיו והבטיח כי ישיב לו את החוב. בשלב מסוים, הורה לנהג לסוע למקום אחר, תוך שהוא מאיים על המתלונן באומרו כי "שם ישסה בו כלב". בהגיעם למקום, עת ירד נהג המונית להביא את הכלב, פגשו המתלונן וטלקר מכר של השניים, אשר ביקש לשחרר את המתלונן. בשלב זה, הניח טלקר למתלונן לעזוב את המקום, זאת לאחר שאיים עליו שאם יתלונן במשטרה הוא ירצח אותו. זמן מה לאחר מכן, החל טלקר באמצעות הפייסבוק לשלוח למתלונן הודעות בהן המשיך לאיים עליו.

במועד מסוים החליטו טלקר וזרח לגרום למתלונן לשלם את החוב בתוספת קנס. לאור האמור, החל זרח לשלוח לאימו של המתלונן, באמצעות הווטסאפ, הודעות בהן איים על השניים כך לדוגמה שלח לה: "תדאגי לי מחר לאלף מאתיים, אלף שלוש מאות שקל, לשחרר את הקרן, אני לא רוצה שיהיה בלאגן עם הבן שלך ואיתו, ולא רוצה את כל השטויות כי את יודעת מי אלה וכי כבר הסברתי לך כפרה עלייך..." וגם "תקשיבי טוב טוב יא חתיכת בת ז*ה יא שר*ה תקשיבי לי טוב טוב, אם את לא תביאי לי את הכסף את כל הכסף מחר, אני רוצח לך את הילד יא בת ש*ה אני יושב עלייך מעצר יא בת ז*ה אחת, כל הכסף מחר".

בסמוך לשליחת ההודעות הגיעו הנאשמים עם שני אנשים נוספים לבית של המתלונן ואימו חבטו על דלת בית המגורים באמצעות אגרופיהם ותוך שהם בועטים בחוזקה בדלת ודרשו לפתוח אותה. המתלוננים לא פתחו את הדלת ולבסוף הנאשמים והשניים עזבו את המקום.

לטלקר יוחסו עבירות של ייצור יבוא מסחר והספקה, סחיטה בכח, סחיטה באיומים, תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית לאחר שבמהלך חיפוש בביתו נתפסו סמים. לזרח יוחסה עבירה של סחיטה באיומים

  • עוד באותו נושא:
  • פרקליטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully