וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ר במיל' זכריה פסח הבר ורס"ם במיל' יאיר כץ נפלו בקרב בצפון הרצועה

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:15

השניים שירתו כלוחמי שיריון במילואים בגדוד 87 בחטיבת המחץ (14). בנוסף נפצעו קשה בקרבות בעזה לוחם וחובש קרבי במילואים

כוחות צה"ל ממשיכים לחסל מחבלים ולאתר אמצעי לחימה ברחבי הרצועה; לוחמי צוות קרב חטיבה 401 איתרו כ-100 מתקני רקטות/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום את שמותיהם של רס"ר (במיל') זכריה פסח הבר, בן 32 מירושלים, ורס"ם (במיל') יאיר כץ, בן 34 מחולון, שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. השניים שירתו כלוחמי מילואים בגדוד 87 בחטיבת המחץ (14).

בנוסף, לוחם במילואים בגדוד 52, עוצבת עקבות הברזל (401), נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, חובש קרבי במילואים בגדס"ר 6261, חטיבה 261, נפצע באורח קשה בעוטף עזה.

רס"ם במיל' יאיר כץ. 17 בינואר 2024. דובר צה"ל
רס"ם במיל' יאיר כץ. 17 בינואר 2024/דובר צה"ל

הלוויתו של יאיר כץ, שהותיר אחריו הורים ושני אחים, תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. ראש העיר מוטי ששון, ספד לו: "הבשורה הקשה על נפילתו של רס"ם (במיל') יאיר כץ, תושב חולון ובוגר תיכון קריית שרת, שאיבד 11 בוגרים מאז שבעה באוקטובר, היא תזכורת מהדהדת למחיר הכבד מנשוא שמשלמת מדינת ישראל על מנת שאזרחיה יחיו בשלום ובביטחון. העיר חולון כולה מחבקת את משפחת כץ ושולחת לה תנחומים חמים. העירייה עומדת לרשות המשפחה לכל צורך, יהי זכרו של יאיר ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רס"ר במיל' זכריה פסח הבר. 17 בינואר 2024. דובר צה"ל
רס"ר במיל' זכריה פסח הבר. 17 בינואר 2024/דובר צה"ל

הלוויתו של זכריה הבר, אב לשלושה מירושלים, תתקיים היום ב-16:30 בהר הרצל. הבר הוא החלל השישי של ישיבת הר עצמון מפרוץ המלחמה.

בישיבה ספדו לו בפוסט: "היה צדיק, אוהב תורה ואוהב אדם, בעל לב זהב, שמח ומחייך תמיד, מוכשר ורציני בכל מעשיו. כתלמיד בישיבה הוא למד בהתמדה רבה, בעומק וברצינות, ניצל כל רגע, ונשאר ללמוד בישיבה מעבר לחובותיו הרשמיות, על מנת ללמוד תורה לשמה. לאחר שנים בישיבה, הוא הגשים את חלומו לעסוק בחקלאות תוך שילוב טכנולוגיות מודרניות. אישיותו החביבה והצנועה הייתה רחוקה כל כך רחוקה מעולם של מלחמה וקרבות, אך במסירות נפש הוא עזב את משפחתו, את אשתו טליה ואת ילדיו הקטנים, ויצא למלחמת מצווה להגנת העם והארץ, ובה נפל. גדול הכאב מנשוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully