וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הרשויות בצפון: "יש כאן מלחמה - הממשלה לא נמצאת באירוע"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 20:30

בן גביר ו-וסרלאוף נפגשו עם פורום ישובי קו העימות וחיזקו את עמדתם: "בשביל שתהיה חזרה בטוחה הביתה - אי אפשר לסיים מבלי להילחם באויב שלנו בצפון". יו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ: "לא ייתכן שאנחנו כראשי רשויות צריכים להתחנן שיגנו על היישובים שלנו"

משה דוידוביץ לבן גביר: "ממשלת ישראל לא נמצאת באירוע"/מערכת וואלה!

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ביקר היום (שלישי), יחד עם שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, במרחב הצפון ונפגש עם ראשי פורום קו העימות הצפוני. בפגישה, טען השר בפני ראשי הרשויות כי "בשביל שתהיה חזרה בטוחה הביתה - אי אפשר לסיים מבלי להילחם באויב שלנו בצפון". יו"ר פורום קו העימות, השיב: "ממשלת ישראל לא נמצאת באירוע. יש פה מלחמה שמתחוללת בצפון והמדינה איבדה את הצפון".

בפתח הפגישה, אמר השר בן גביר: "יותר מידי שנים מדינת ישראל נמצאת בקונספציה ובתפיסה של 'יהיה בסדר'". לדבריו, "בתשעה חודשים לפני פרוץ המלחמה ישבתי בקבינט, ופעם אחר פעם אמרתי לפגוע בחמאס, כי הוא לא מורתע, וצריך לעשות סיכולים ממוקדים ולצאת למלחמה מולם".

מפגש ראשי ראשויות בצפון עם השרים איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף. דוברות מטה אשר, אתר רשמי
מפגש ראשי ראשויות בצפון עם השרים איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף/אתר רשמי, דוברות מטה אשר

עוד הוסיף השר: "אני אומר לכם בצורה ברורה, הקונספציה חייבת להשתנות, גם בדרום וגם בצפון, וכדי שתיהיה חזרה בטוחה הביתה - אי אפשר לסיים את האירוע הזה מבלי להילחם באויב שלנו בצפון. מה שנראה כברווז, הולך כברווז - הוא ברווז. מי שמתחמש בטילים, מי שמתחמש בנשקים - לא לוקחים אותם בשביל לכוון את התנועה בבירות".

לסיום טען השר: "מבחינתי, החזרה של התושבים שלכם הביתה, צריכה להיות רק כאשר מדינת ישראל נותנת לכם את המטרייה הביטחונית המלאה, ומטרייה ביטחונית מלאה, זה ניצחון והכרעה גם בדרום אבל גם בצפון".

ראש מועצת מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ. יואב איתיאל
ראש מועצת מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ/יואב איתיאל

ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ, מסר לאחר ביקור השרים: "אני מברך את הגעתם של השרים לצפון היום ומודה לשר ווסרלאוף שעובד איתנו מתחילת המלחמה כתף אל כתף. בדבריי לשר בן גביר הודעתי לשר כי ממשלת ישראל לא נמצאת באירוע! יש פה מלחמה שמתחוללת בצפון והמדינה איבדה את הצפון".

לדבריו, "כקצין בצה"ל, כראש מועצה, כיו"ר פורום קו העימות אני בוש ונכלם שזה המצב וזו התנהלות הממשלה שלי. לא יתכן שאנחנו כראשי רשויות צריכים להתחנן שיגנו על היישובים שלנו אחרי מה שקרה ב-7 באוקטובר, ולהתחנן לתקציבים ולהבנה מה קורה כאן כמו ספינה נטושה שאין בה קברניט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully