וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"רים של עשרות יישובים ביו"ש פנו לנתניהו: "להשוות את כניסת הפועלים למצב בשאר הארץ"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 17:28

בווידאו: פיגוע דריסה ודקירה: לפחות 19 פצועים במספר זירות בעיר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, רויטרס

עשרות יושבי ראש של יישובים ביהודה ושומרון פנו היום (שלישי) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, יואב גלנט, בקריאה להשוות את מצב כניסת הפועלים ביו"ש למצב בשאר הארץ - זאת בצל הפיגוע הקשה שאירע אתמול ברעננה.

במכתב, עליו חתומים קרוב לחמישים ראשי מזכירות ביישובים, נכתב: "אנו ראשי מזכירויות וועדים בישובי יהודה ושומרון דורשים להשוות את מצב כניסת הפועלים ביו"ש למצב בשאר מדינת ישראל. לא יתכן, כי בזמן מלחמה עיקשת בו טרם התקבלה החלטה בקבינט המדיני ביטחוני בדבר הכנסת פועלים משטחי הרשות לעבודה בישראל דווקא ביהודה ושומרון המצב יהיה שונה".

עוד כתבו היו"רים, כי הם מודעים למחיר אותו ישלמו עם הסרת התלות בפועלים הפלסטינים, אך עדיין עומדים על דרישתם להשוואת המצב ביהודה ושומרון לשאר רחבי הארץ.

זירת האירוע: פיגוע דריסה ודקירה,רחוב אחוזה רעננה. 15 בינואר 2024. גדעון מרקוביץ', TPS
זירת האירוע: פיגוע דריסה ודקירה,רחוב אחוזה רעננה. 15 בינואר 2024/TPS, גדעון מרקוביץ'

ממטה "שומרים על הבית" המרכז את המאבק נגד כניסת הפועלים נמסר: "נמשיך להיאבק ללא הרף נגד כניסת הפועלים שמסכנים את חיינו בכל שעה ושעה. לא ייתכן שפועלים פלסטינים יסתובבו באופן חופשי בישובים ויוכלו לאסוף מידע ללא הפרעה. כמו כן, אין שום סיבה שהמצב ביו"ש יהיה שונה מהמצב בשאר הארץ".

כזכור, בשבוע שעבר התקיים דיון בועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש בראשות ח"כ צבי סוכות בעניין כניסת הפועלים. בתחילת הדיון התייחס ח"כ סוכות לסקר שנערך, לפיו 82 אחוזים מהערבים ביו"ש תומכים בטבח שהתבצע בשמחת תורה. "לא מובן מדוע יש מי שחושב שדמם של תושבי יו"ש סמוק פחות ודווקא לישובי יו"ש ניתן להכניס את העובדים בידיעה ש82% תומכי טרור ומחבלי נוחבה בפוטנציה" - דברי סוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully