וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כינוס חירום לאור הקיצוצים הדרמטיים בתקציבי החינוך הממלכתי

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 15:53

שדולת החינוך הממלכתי ערכה היום כינוס חירום לאור הקיצוצים הדרמטיים בתקציבי החינוך הממלכתי.

יו"ר שדולת החינוך הממלכתי, ח"כ הרב גלעד קריב (העבודה): "ביממה האחרונה שר החינוך מנסה לעוור את עיני הציבור בטענת הכזב שאין קיצוץ במשרד החינוך. זה הוא שקר. יש קיצוץ עמוק בתקציבי משרד החינוך. הקיצוץ הזה יתגלגל כמעט כולו לחינוך הממלכתי, בשעה שמגזרי החינוך האחרים, החינוך הממלכתי-דתי והחינוך החרדי יתועדפו באמצעות המשך הזרמת הכספים הקואליציוניים השערורייתיים.

"במשך תשעת החודשים הראשונים של השנה נאבקנו במתקפה של הממשלה הנוכחית על ערכי החינוך הממלכתי. למרות אירועי שמחת תורה והמלחמה, ממשלת ישראל מחדשת את המתקפה הזו באמצעות תקציב המדינה.אנחנו לא נעצום את עיננו מול המתקפה הזו ונדע בו זמנית, להמשיך ולשאת את האלונקה הלאומית העת המלחמה - וגם להגן על ערכי החינוך הממלכתי ומעמדו במדינת ישראל."

מנהל משמר החינוך הממלכתי עו"ד איתמר קרמר: "במקום לעזור לאזרחים הממשלה הזו פשוט נלחמת בנו. במקום למממן את המלחמה ואת השיקום שנדרש לתושבי העוטף, הצפון, סיוע למילואימניקים- הממשלה הזו עוסקת בשימור עצמי. במקום להשקיע כסף במקומות הנכונים - היא מקצצת ברווחה, בבריאות, בחינוך - אבל היא מצאה את התקציבים לאורית סטרוק ואבי מעוז.

"הממשלה הזו לוקחת את הכסף מהחינוך הממלכתי ומעבירה לחינוך החרדי הפרטי. למה? רק להם מגיע. שר האוצר אומר זאת שנים שלילדי החינוך הדתי מגיע יותר. הממשלה הזו מחלקת פרוטקשן ממיליארדי שקלים שמקוצצים מהשירותים לאזרח. במקום להילחם בחמאס נלחמים בנו. במקום לנצח את חזבאללה - מנסים לנצח אותנו".

"העם מגויס כולו, אבל הממשלה הזו ממשיכה באותו הקו, מחלקים ג'ובים למי שאפשר, מקיימים עסקאות מתחת לשולחן בשעות הקטנות של הלילה, בוזזים את כולנו. הלב שלי שבור, אפילו עכשיו הממשלה שלנו נלחמה במדינת שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • תקציב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully