וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הרשויות בדרום: "איך חמאס עדיין יורה?"; נתניהו: "היעדים שנקבעו יישארו"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:53

על רקע המטחים לעבר נתיבות והעוטף, ראש הממשלה נפגש ראשי רשויות בולטים באזור. "אנחנו דורשים הכרעה ברורה, אחרת התושבים יתקשו לחזור לבתים", אמר אחד מהם. נתניהו אמר בתגובה: "לא נעצור עד לחיסול היכולות של חמאס, לא יהיה תחליף להשגת יעדי המלחמה"

נתניהו לראשי רשויות מהעוטף: נחושים לשקם את הקיבוצים/איתי בית-און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

דווקא על רקע המטחים הכבדים מרצועת עזה לעבר נתיבות ויישובי עוטף עזה, פגישה טעונה במיוחד מתקיימת היום (שלישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי רשויות מדרום הארץ. "יש תחושה שעצימות הלחימה פוחתת, ועדיין חמאס מסוגל לירות לעבר הערים שלנו", אמר אחד מראשי הרשויות ל"וואלה" לקראת הפגישה והוסיף: "האיומים מצפון הרצועה עדיין קיימים. לא ברור איך חמאס עדיין מצליח לירות מטחים כבדים לעבר נתיבות. אנחנו דורשים הכרעה ברורה, אחרת לתושבים יהיה קשה לחזור לבתיהם. לא נפקיר אותם שוב".

ראש הממשלה נתניהו אמר בתגובה לראשי הרשויות בדרום כי יעדי המלחמה שנקבעו בהתחלה הם שישארו. "לא תהיה עצירה עד לחיסול היכולות של החמאס", אמר נתניהו. "לא יהיה תחליף להשגת יעדי המלחמה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי רשויות מהעוטף בבסיס פיקוד דרום, 16 בינואר 2024. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
לפני תחילת האירוע - ביקורת על צמצום הכוחות ברצועה. נתניהו במפגש עם ראשי הרשויות, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי רשויות מהעוטף בבסיס פיקוד דרום, יחד עם חברי הקבינט לניהול המלחמה: שר הביטחון גלנט, השר גנץ, השר איזנקוט, השר לעניינים אסטרטגיים דרמר וח״כ דרעי, שר הפנים ארבל, שרת התחבורה רגב, שר החינוך קיש, שר השיכון והבינוי גולדקנופף, שר התיירות כץ ושר החקלאות דיכטר, 16 בינואר 2024. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"יחד נשיג את השגשוג והפריחה". ראש הממשלה במהלך הפגישה/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

הפגישה מתקיימת בבסיס פיקוד הדרום, ומשתתפים בה בין השאר חברי קבינט המלחמה: שר הביטחון יואב גלנט, השרים בני גנץ וגדי איזנקוט, השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ויו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי. כמו כן, נוטלים חלק במפגש שר הפנים משה ארבל, שרת התחבורה מירי רגב, שר החינוך יואב קיש, שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף, שר התיירות חיים כץ ושר החקלאות אבי דיכטר. ראשי הרשויות שנוכחים במפגש הם ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, ממלא מקומו של ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן וראש מועצת מרחבים שי חג'ג'.

נפילה בחנות למוצרי חשמל, נתיבות, 16 בינואר 2023. אבי רוקח
"הלחימה דועכת, אבל האיום עוד קיים". פגיעת רקטה בחנות למוצרי חשמל בנתיבות, היום/אבי רוקח
יירוטים בנתיבות. היום. חדשות ביטחון שדה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לא נפקיר את התושבים שוב". יירוטים בשמי נתיבות, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, חדשות ביטחון שדה
זירת נפילה בנתיבות
16.1.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבטחה לשיקום? זירת נפילת רקטה בנתיבות, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו נחושים לשקם את היישובים והקיבוצים במה שקרוי 'עוטף עזה', להחזיר את התושבים לבתיהם ולהביא לשגשוג ופריחה, הרבה מעבר למה שהיה עוד לפני המלחמה", אמר ראש הממשלה לראשי הרשויות בפתח הפגישה, "לצורך זה אנחנו צריכים קודם כל להשיג ניצחון על החמאס, אבל גם לעשות את הפעולות האזרחיות הנדרשות". נתניהו אמר כי בשעה שישראל סומכת על חיילי צה"ל ומפקדיהם לצורך השגת היעד הצבאי, "אנחנו סומכים במקביל גם על המנהיגות שלכם, ראשי היישובים, בעבודה משותפת עם משרדי הממשלה, כדי להשיג את השיקום, השגשוג והפריחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully