וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר אוחנה ביקר במוקד הלאומי של מגן דוד אדום

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:25

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה ביקר היום (ג') במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו, פגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ואת בכירי הארגון, שמע על פעילות הארגון בשעות הראשונות של מלחמת חרבות ברזל ועל מוכנות הארגון להמשך המלחמה. בנוסף, שמע על פעילות צוותי מד"א בשדרות ובעוטף עזה ב- 7 באוקטובר, בהם אנשי מד"א שנפלו, נפצעו ונחטפו במהלך מילוי תפקידם.

יו"ר הכנסת אוחנה ערך סיור מקיף במוקד הלאומי של מגן דוד אדום, במהלכו, החלו להתקבל דיווחים על ירי רקטות לעבר נתיבות והסביבה. יו"ר הכנסת נחשף לטכנולוגיות המתקדמות שמאפשרות למד"א לזהות את אירועי הנפילות ולהגיע לכל מקום במהירות וביעילות על מנת להעניק מענה רפואי מקצועי. מנכ"ל מד"א אלי בין ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה שוחחו עם ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, ועדכנו אותו על מקרי הנפילות בעירו בזמן אמת.

בנוסף, פגש יו"ר הכנסת את החובשים והפראמדיקים שעונים לשיחות המגיעות למוקד 101 של מד"א בשגרה ובחירום ומעניקים הדרכות רפואיות טלפוניות במקביל להזנקת הצוותים ועד הגעתם לאירוע.

יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה: "עם ישראל חי, והוא חי הרבה בזכות המגן והחרב. לא בכדי הדרגות שלכם נקראות מגן. אתם המגן שלנו. אתם אלה שמגיעים, גם בשגרה וגם בשבעה באוקטובר, לכל מקום. הגעתי לכאן להגיד לכם בשם הכנסת ובשם אזרחי ישראל הרבה תודה. אתם אחת מהזרועות החשובות שיש למדינת ישראל, יש לי הרבה הערכה ואהבה כלפיכם, אני לרשותכם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום ממשיכים לפעול במסירות גבוהה בשגרה ובמצבי חירום, תוך מתן מענה רפואי לכל הזקוק לו. אני מודה ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה על הביקור ועל התמיכה הבלתי מתפשרת בעבודתנו. תמיכה זו מחזקת את ידינו ומאפשרת לנו להמשיך ולספק שירותי רפואה מצוינים לכל תושבי ישראל, בזמנים של שגרה ובשעת חירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully