וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגדה 36 פונתה ממחנות המרכז - חמאס ירו מטח טילים מהאזור לעבר נתיבות

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:40

"השיגורים הבוקר בוצעו מהאזור בו פעלו גולני", מסר גורם ביטחוני על מטח הרקטות לעבר הדרום, בו זוהו עשרות שיגורים מאותו האזור שצה"ל פינה רק אתמול. גדעון סער: "הורדת עצימות פעילות צה"ל ברצועה וצמצום היקף הכוחות בה במצב הקיים - שגויים"

בווידאו: נפילות בנתיבות/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גורם ביטחוני מסר כי מטח הרקטות הבוקר (שני) לנתיבות, בו זוהו כ-50 שיגורים לעבר העיר, בוצע מהאזור אותו פינתה אתמול אוגדה 36, שסיימה פעילות רחבה במחנות המרכז ברצועה. "השיגורים הבוקר בוצעו מהאזור בו פעלו גולני", מסר הגורם.

הגורם דיווח כי בחמאס עובדים על שיטה הדומה לפעילות ירי הרקטות של החיזבאללה בצפון. "בנתיים חמאס משרטט שיטה חדשה - שקט ארוך ואז מטח רקטות כבד של עשרות רקטות לנקודה אחת כמו חיזבאללה", מסר.

בעקבות אירועי הבוקר, השר גדעון סער דורש לכנס באופן מיידי את הקבינט הביטחוני כדי לדון בהמשך המלחמה ברצועה ובאופן ניהולה כשהוא מבקר את הורדת עצימות פעילות צה"ל ברצועה ואומר כי "צמצום היקף הכוחות בה במצב הקיים - שגויים". "על הקבינט לקבל החלטה על הגברת הלחץ הצבאי על חמאס לאלתר", אמר סער. "כמו כן יש להגדיר ששינויים באופי המערכה יתבססו על בחינת ההתקדמות בהשגת היעדים ולא לפי לוחות זמנים".

נפילה בחנות למוצרי חשמל, נתיבות, 16 בינואר 2023. יניר יגנה
פינו את האזור משם חמאס ירה מטח כבד לעבר הדרום. נפילה היום בנתיבות/יניר יגנה
פעילות אוגדה 36, אל בורייג׳, רצועת עזה. דובר צה"ל
סער מבקר את צמצום היקף הכוחות בעזה. פעילות אוגדה 36, אל בורייג׳ ברצועת עזה, לפני יציאתם אתמול/דובר צה"ל

צה"ל החל לרדד כוחות ברצועת עזה, ונערך מחדש בשיטות התקפה והיקף כוחות מול שורת אזורים, ובהם צפון רצועת עזה, העיר עזה, מחנות המרכז וחאן יונס. העיר חאן יונס נותרה עם אותו היקף כוחות לוחמים, והמאמץ המבצעי ממשיך נגד תשתיות טרור כמו פירים, מנהרות, בורות שיגור, מחסני נשק, חמ"לים, עמדות תצפית, מרחבי שהייה תת קרקעיים, דירות מסתור ובתי מפקדים. שר הביטחון יואב גלנט מתעקש כי הלחימה בחאן יונס לא תיפסק עד לשחרור החטופים, וסיכול בכירי הנהגת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully