וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיח בהן תקווה: גלעד שליט נפגש עם משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 23:05

שליט הביע תמיכה במשפחות החטופים ובמאבקן להשבת יקיריהם, לאחר שניסה לפגוש אותם בימיה הראשונים של המלחמה אך ללא הצלחה. במהלך הפגישה, שליט סיפר על התמודדותו בשבי ועל היכולת לבנות חיים חדשים אחרי שישתחררו: "אפשר לשרוד את התופת ולהשתקם"

בווידאו: ישראל שובתת למשך 100 דקות להזדהות עם החטופים ומשפחותיהם/מטה משפחות החטופים

בני משפחות החטופים נפגשו בימים האחרונים עם גלעד שליט - כך פורסם הערב (שני) בחדשות 12. שליט, ששוחרר משבי החמאס באוקטובר 2011 בעסקת שבויים, הביע תמיכה במאבק המשפחות.

על פי הפרסום, גלעד שליט יצר קשר עם המשפחות מספר ימים לאחר חטיפה והציע את עזרתו, אולם ההצעה לא הבשילה לכדי מפגש. הסיבה לכך, בני המשפחות חששו ככל הנראה שליקיריהם צפוי שבי ממושך כמו שעבר שליט.

צעדה לשחרור החטופים בסנטרל פארק בניו יורק. 14 בינואר 2024.. דני טננבאום, אתר רשמי
צעדה לשחרור החטופים בסנטרל פארק בניו יורק. 14 בינואר 2024/אתר רשמי, דני טננבאום

בפגישה, שליט סיפר למשפחות על מה שעבר עליו בחמש השנים שבהן הוחזק בשבי חמאס בעזה. שליט סיפר על האופן שבו התמודד עם התנאים ועל דרכי ההתמודדות וההישרדות שסיגל. כמו כן, שליט ניסה להפיח בבני המשפחות המודאגים תקווה בדבר היכולת של החטופים להשתקם ולבנות חיים טובים ומלאים אחרי שישתחררו ואמר: "אפשר לשרוד את התופת ולהשתקם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קלטת גלעד שליט. רויטרס
גלעד שליט בשבי/רויטרס

כזכור, מאז חזר משבי חמאס בשנת 2011, הספיק גלעד שליט ללמוד באוניברסיטה ולהתחתן, והיום הוא חי חיים רגילים. בפגישה, הסביר לבני המשפחות כי היה לו חשוב להיפגש איתן ולחזק אותן, וכן לתמוך ולסייע במאבק להשבת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully