וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזוקים ומוכים על ידי מחבלים: חברי כנסת "התנסו" בשבי מעיניהם של החטופים

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 21:10

גנץ, ליברמן, רוטמן, מיכאלי ואחרים צפו בהדמיה של שבי חמאס דרך משקפי VR. בפרויקט שיזמה משפחתו של שלומי זיו, המשתתפים חווים את האלימות ביום הטבח, מובלים אזוקים למרתף עם אישה ותינוק, ושם מותקפים על ידי החוטפים. מטה המשפחות: "כל עיכוב הורג את החטופים"

בווידאו: הצצה מחווית הגיהינום שבשבי חמאס באמצעות טכנולוגיית VR 15.01.2024/ללא

ביוזמת משפחתו של החטוף שלומי זיו, חבר קבינט המלחמה בני גנץ וחברי כנסת נוספים קיבלו היום (שני) הצצה מחווית השבי דרך משקפי VR שהופק על ידי חברת Arvis. משפחתו של שלומי, שנחטף מהפסטיבל בנובה לפני 101 ימים, הזמינה את חברי הכנסת לקחת חלק בפרויקט 'המשקפיים של שלומי' במשך 5 דקות.

תחילה נחשף גנץ לסרטונים אמיתיים מיום הטבח. לאחר מכן הובל למרתף בו שלומי והחטופים נמצאים כלואים ואזוקים יחד עם אישה ותינוק. שלושתם מותקפים באלימות קשה על ידי המחבלים בחדר. אל גנץ הצטרפו חברי הכנסת אביגדור ליברמן, חילי טרופר, מירב מיכאלי, שמחה רוטמן, בועז ביסמוט, מירב כהן וחברי כנסת נוספים.

ביוזמת משפחתו של החטוף שלומי זיו, בני גנץ וח"כים נוספים קיבלו הצצה מחווית הגיהינום שבשבי, באמצעות טכנולוגיית VR. 16 בינואר 2024. מטה המשפחות, אתר רשמי
בני גנץ בהצצה לחווית הגיהינום שבשבי, באמצעות טכנולוגיית VR. היום/אתר רשמי, מטה המשפחות

שלומי זיו נסע לעבוד כמאבטח בפסטיבל הנובה כבר ביום חמישי, יומיים לפני האסון. באותו הזמן סיים לימודי עיצוב פנים וזו הייתה אמורה להיות המשמרת האחרונה שלו כמאבטח לפני שיתחיל עבודה חדשה. השיחה האחרונה של שלומי עם אשתו הייתה ביום שבת בבוקר, בשעה 08:15, הוא אמר שהוא רץ ושהם ידברו מאוחר יותר. ההודעה שקיבלה ממנו המשפחה הייתה ב-09:45.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביוזמת משפחתו של החטוף שלומי זיו, הח"כים קיבלו הצצה מחווית הגיהינום שבשבי, באמצעות טכנולוגיית VR. 16 בינואר 2024. מטה המשפחות, אתר רשמי
חילי טרופר בהצצה לחווית הגיהינום שבשבי, באמצעות טכנולוגיית VR. היום/אתר רשמי, מטה המשפחות

העדות שנחשפו אליה היום חברי הקבינט וחברי הכנסת באמצעות משקפי ה-VR, לא משאירה צל של ספק: "החטופים עוברים התעללות פיזית, מינית ונפשית. כל עיכוב בקידום עסקה, הורג את החטופים. החזרת החטופים חייב להיות בראש סדר העדיפויות של חברי הקבינט המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully