וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פקידי האוצר גוררים את סמוטריץ'": בעוצמה יהודית מאיימים להצביע נגד התקציב

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 9:04

השר בן גביר צפוי להיפגש עם ראש הממשלה, לאחר לילה של דיונים שכשלו. בסביבתו מסרו שהוא צפוי להצביע נגד במחאה על הקיצוץ בתקציב המשטרה: "חוסר אחריות משווע". גם במחנה הממלכתי צפויים להתנגד

נתניהו: "אמסלם הוא משקיף קבוע בקבינט. יש לו שאלות ענייניות"/לע"מ

הממשלה צפויה להתכנס בקרוב (שני) כדי להצביע על תקציב המדינה המתוקן לשנת 2024 לאחר ליל דיונים מרתוני. שרי המחנה הממלכתי ושרי עוצמה יהודית צפויים להצביע נגד במחאה על הקיצוץ המתוכנן בתקציב המשטרה.

יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר צפוי להיפגש קודם עם ראש הממשלה, לאחר לילה של דיונים שכשלו, ובעוצמה יהודית אף מאיימים להצביע נגד התקציב בהמשך בכנסת במידה ודרישותיהם לא ייענו.

איתמר בן גביר
בני גנץ. יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
שרי הממשלה יתנגדו לתקציב? בן גביר וגנץ/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, פלאש 90

בסביבת בן גביר אומרים: "דווקא עכשיו, אחרי ה-7 באוקטובר, לקצץ מיליארד ש"ח מתקציב המשטרה זה חוסר אחריות משווע ואי הבנה מינימלית של מה קרה כאן לפני מאה ימים. השוטרים מנעו מהאויב להגיע לשערי תל אביב ולהמשיך את הטבח בדרום. הניתוק של פקידי האוצר שגוררים את השר סמוטריץ' - פשוט לא נתפס".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

השר גדעון סער (תקווה חדשה) אמר בישיבת הממשלה שיצביע נגד הצעת התקציב המתוקן: "ניהול סיכונים כלכלי במצב בו מצויה ישראל חייב להיות זהיר ושמרני. צריך לצמצם גובה הגרעון הצפוי בתקציב מעבר למה שמוצע פה. ישראל נכנסה למשבר ביטחוני ארוך שהוא גם משבר כלכלי המחייב נקיטת צעדים כלכליים משמעותיים. החלטות קשות פוליטיות והחלטות שמהוות דוגמא אישית (כגון: קיצוץ בשנת 2024 בשכר הבכירים בשירות הציבורי - נבחרי ציבור ועובדי ציבור בכירים) יקלו על גיוס הציבור להתמודדות מול המציאות הכלכלית הקשה, אך כאלה חסרות בהצעת התקציב שהובאה לממשלה".

גם השרה שאשא ביטון אמרה שתצביע נגד התקציב: "במציאות שנוצרה עקב המלחמה נדרש תקציב אחראי ומהודק, אך אי אפשר לגלגל גזירות ומיסים על הציבור, במיוחד כשאין דוגמה אישית מצד הממשלה, כמו למשל איחוד משרדים, ויתור על ח"כים נורווגים, כספים קואליציונים ועוד. הממשלה צריכה לעשות קודם כל את המאמץ שלה ולא ללכת למקום הקל - שהציבור ישלם. בשביל לרתום את הציבור נדרשת קודם דוגמה אישית. התקציב אינו משקף את צו השעה ורחוק מלתת תחושה לציבור שגם הממשלה נכנסת מתחת לאלונקה שהרי קיצוצים בפעולות המשרדים פירושם פחות שירות לאזרחים. כך שאיך שלא מסתכלים על זה- האזרחים נושאים בנטל".

שר הכלכלה ניר ברקת (הליכוד) תקף את חבר מפלגתו שר הביטחון יואב גלנט: "השר גלנט חי בקונספציה השגויה של ה-6 באוקטובר. עצוב לראות שגלנט עדיין חושב שחלוקת כסף לפלסטינים תקנה לנו שקט מהטרור. כאילו שלא קרה כאן כלום בשבת השחורה. לא מתפקיד ממשלת ישראל להיות סדרנית העבודה של הפועלים הפלסטינים. הכלכלה הישראלית צריכה ידיים עובדות של פועלים ממדינות שלום ולא של פועלים פלסטינים שיסכנו את ביטחון הציבור הישראלי. מה שהיה הוא לא מה שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully