וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 24 שעות: תמה העצרת לציון 100 ימים לשבי החטופים

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 21:04

בווידאו: הזמר עומר אדם נעל את עצרת ״100 ימים של גיהנום״ עם מחווה מרגשת לחברו הטוב עידן עמדי./מטה החטופים

מטה משפחות החטופים סיכם הערב (ראשון) את העצרת באורך 24 שעות שקיים לציון 100 ימים בהם החטופים נמצאים בשבי החמאס. מהמטה נמסר כי במהלך היממה, הגיעו 300 אלף אזרחים לחזק את המשפחות ולהזדהות עם כאבן.

במשך 24 שעות שלמות, גם ברגעי גשם זלעפות, מאות אלפים הגיעו לכיכר כדי לתמוך במשפחות החטופים. לאורך כלל העצרת, קראו המשפחות: "כולנו כחברה דורשים לשחרר מיד את החטופים וקוראים לקבינט המלחמה לאשר כל עסקה שתוביל לשחרורם".

מוקדם יותר היום, בשעה 16:00 צלצלו משפחות החטופים בפעמונים בכיכר. במקביל באותה השעה, צלצלו בפעמונים נוספים ברחבי העולם לזכר הנרצחים, הפצועים, בני משפחותיהם ויקיריהם, וכן כקריאה להשבת החטופים.

עצרת לציון 100 ימים של החטופים בשבי, כיכר החטופים, 14 בינואר 2024. ראובן קסטרו
גם בגשם זלעפות, מאות אלפים הגיעו. כיכר החטופים בתל אביב/ראובן קסטרו

בין היתר נשאו דברים בעצאת חטופים משוחררים, ובני משפחתם של חטופים שעוד נמצאים בעזה, בהם שרון קוניו, שחזרה עם בנותיה משבי חמאס ובעלה דוד עדיין בשבי. "100 ימים של סיוט, פחדים והתאכזרות. החלטנו לגור בניר עוז בכדי לגדול בקיבוץ שאהבנו אך גם שם הופקרנו והחוזה בנינו למדינה הופר. אך לצערי ממשיכים להפקיר אותנו. איפה אמיר קטאר? איפה מלך סעודיה ואיפה כל מנהיגי אירופה הנאורים?"

עוד הוסיפה ומסרה כי "הכנסת תרופות היא יוזמה מבורכת אבל לא נסתפק רק בזה. אנו דורשים הוכחה ויזואלית שתיתן לנו הוכחה שאתם חיים. חייבים להחזיר את החטופים עד האחרון, כולל אלו שנרצחו בשבי. סליחה דוד שלי שאתה מרגיש שמוותרים עליך. אני אלחם עליך ועל כולם. זה מה שביקשת כאשר הפרידו בנינו בשבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully