וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוכרחים להמשיך לנגן": דניאל וייס, ששני הוריו נרצחו על ידי מחבלי חמאס, שר בכיכר החטופים

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 18:17

אביו של דניאל, שמוליק, נרצח בטבח ה-7 באוקטובר. אמו דניאלה נחטפה על ידי מחבלי חמאס ולפני חודשיים זוהתה גופתה. היום, הופיע דניאל בכיכר החטופים כחלק מעצרת לציון "100 ימים של גיהנום", ושר מול הקהל את המילים הסמליות כל כך: "את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק"

cuuhstu: דניאל וייס, שאיבד את הוריו בשבת השחורה, ניגן בעצרת בכיכר החטופים/צילום: מטה המשפחות

דניאל וייס מבארי, שאיבד את שני הוריו בשבת השחורה, ריגש היום (ראשון) את ההמונים בכיכר החטופים כששר את השיר "מוכרחים להמשיך לנגן" על במת העצרת בכיכר החטופים.

מאתמול בערב, מציינים בכיכר החטופים 100 ימים שבהם נמצאים החטופים בשבי החמאס בעזה. ביממה האחרונה עלו נואמים וזמרים רבים על במת הכיכר, בעצרת שנמשכה 24 שעות. בין הזמרים שעלו היה דניאל וויס, ששני הוריו נרצחו על ידי מחבלי חמאס, ביצע את השיר "מוכרחים להמשיך לנגן". דניאל שר וניגן על גיטרה בעודו שר לקהל את המילים הסימליות "את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק".

עצרת לציון 100 ימים של החטופים בשבי, כיכר החטופים, 14 בינואר 2024. ראובן קסטרו
עצרת לציון 100 ימים לשבי החטופים/ראובן קסטרו

אביו של דניאל, שמוליק וויס, נרצח בטבח השבעה באוקטובר על ידי מחבלי חאמס. אימו של דניאל, יהודית וויס, נחשבה במשך כחודש וחצי כחטופה, אולם באמצע חודש נובמבר, אותרה גופתה סמוך לבית החולים שיפא.

גופתה של החטופה יהודית וייס, אותרה סמוך לבית החולים שיפא. וייס, תושבת בארי בת 64, נחטפה לרצועת עזה שלושה חודשים אחרי שאובחנה כחולה בסרטן שד. שמוליק וייס, בעלה של יהודית, נרצח בשבת השחורה בידי מחבלי חמאס. בני הזוג הם הורים לחמישה ילדים, ארבעה מהם גרו יחד עם הנכדים בקיבוץ בארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully