וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהגבר מת ומשפחתו קיבלה את כד האפר שלו - הוא הופיע בחיים

29.2.2024 / 0:05

טיילר צ'ייס מאורגון גילה באוקטובר שהוא הוכרז כמת. הוא ניגש לרשויות הרווחה כדי לקבל הסברים ואז התבררה הסיבה לטעות האיומה והביזארית: "הם נראו מבולבלים כמוני ואמרו לי שלפי הרישומים שלהם אני מת"

בן 23 הוכרז כמת, האפר שלו נמסר למשפחה- ואז התגלה שהוא חי/jddelay5150

זה סיפור באמת מדהים על טיילר צ'ייס, גבר בן 23 מאורגון, שהוכרז כבר כמת ולפתע "קם לתחייה" באופן מסתורי - אחרי שמשפחתו כבר קיבלה אישורי פטירה וכד עם האפר שלו לאחר שגופתו נשרפה.

צ'ייס היה הומלס מכור לסמים ולא בקשר עם משפחתו. הוא הוכרז כמת ממנת יתר, בזמן שחי ברחובות לפני שהועבר למרכז מיוחד לתוכנית גמילה. אבל, בתפנית כמעט בלתי נתפשת, כשהגיע לאסוף את הטבות הסיוע במזון שלו באוקטובר הוא גילה שהם לא בתוקף כי הוא 'מת'.

הוא פנה לרשויות הרווחה כדי לקבל הסברים. הפקידים, שהיו מבולבלים כמוהו, דרשו ממנו לראות תעודת זהות שלו. "הם אמרו לי - 'אפשר לראות מסמכים מזהים?', "אז נתתי להם", הוא הסביר בריאיון לרשת FOX. "הם נראו מבולבלים ממש כמוני ואמרו לי ש'כאן אצלנו במסכמים כתוב שאתה מת'", הוא הוסיף.

אבל זה לא הכול, מסתבר שמשפחתו של צ'ייס, שלא הצליחה ליצור קשר איתו, קיבלה משלוח של כד עם האפר שלו לאחר שגופתו לכאורה נשרפה ומסמכי פטירה שלו. ב-19 בדצמבר פקידי הרווחה מצאו אותו במרכז השיקום והודו שנעשתה טעות איומה לגביו.

מה הייתה הטעות? כפי שדיווחה רשת -NBC, חוקרי מקרי המוות של מחוז מולטנומה זיהו בטעות את גופתו של אדם שנפטר כגופתו של צ'ייס ומאוחר יותר יצר קשר עם משפחתו של צ'ייס בנוגע למותו.

מסתבר שגבר שגנב את ארנקו של צ'ייס במרכז השיקום היה הגבר שמת. בבדיקות שנעשו לגבר הזה לאחר המוות הם זיהו אותו באופן זמני על ידי הכרטיס שמצאו בארנקו של צ'ייס ולכן הסיקו שהמנוח הוא צ'ייס.

עוד מקרים דומים
נפגע תאונת דרכים הוכרז כמת - וחזר לחיים רגע לפני נתיחת הגופה שלו

האיש שחזר הביתה במפתיע חצי שנה לאחר שגופתו נשרפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טיילור צ'ייס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בריא ושלם. טיילר צ'ייס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרשויות האורגון לקחו אחריות על הטעות הקשה ודובר המחוז התנצל: "אנחנו מצטערים באופן עמוק על הבלבול שנוצר. הטעות קרתה משום שהגבר שמת נשא את ארנקו של צ'ייס וגם את רישיון הנהיגה הזמני שלו". באורגון הפיקו לקחים והבהירו שלהבא הם ישתמשו גם בטביעות אצבע כדי לזהות את הגופה ולא רק במסמכים. העוול כבר נעשה לצ'ייס, אבל לפחות המשפחה שלו שמחה מאוד על הטעות הזו.

לטאשה רוזלס, בת דודה של צ'ייס, אמרה בראיון ל-KGW לאחר שהתגלתה הטעות: "פשוט איבדתי את זה. כל כך קשה להאמין איך דבר כזה יכול לקרות. זה פשוט לא הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully