וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבים, הביאו עלינו אסון": הכעס בעזה על מנהיגי חמאס נחשף

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 13:19

בצל הניסיונות של חמאס להשיב את המשילות ברצועה, דובר צה"ל חשף שיחות עם תושבים שמאשימים את הנהגת ארגון הטרור במצבם. אחד מהם אף ביקש שהצבא ימשיך בלחימה עד למיגור ארגון הטרור. "ההנהגה ניצלה את הכוח שלה, הם יושבים בבתי מלון"

בווידאו: תושבי רצועת עזה על מנהיגי חמאס: "הם כולם שם בחו"ל יושבים בבתי מלון"/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (ראשון) שיחות של תושבי רצועת עזה עם קציני יחידת 504 באגף המודיעין, בהן הם מביעים כעס ותסכול מחמאס. לדברי אחד התושבים, ארגון הטרור פגע קשות באוכלוסיה האזרחית, והוא ביקש שצה"ל ימשיך את הלחימה. "הנהגת חמאס מנצלים את הכוח שלהם, כלבים, הם יושבים בבתי מלון והביאו עלינו אסון", אמר.

לכל העדכונים על המלחמה

בתוך כך, חרף הטענות לשליטת הצבא בצפון הרצועה והעיר עזה, קצינים בכירים בצה"ל הציגו תמונת מצב מורכבת. לדברי הקצינים, עשרות אלפי פלסטינים החלו לחזור לבתיהם בעיר עזה וסביבתה, ובכך עלה לפי הערכות מספר הפלסטינים באזור ליותר מ-150 אלף. "חמאס לא מוותר על המשילות ועושה הכול כדי להחזיר את השליטה על שטחים שבהם צה"ל נלחם, כולל בחאן יונס", אמרו הקצינים והוסיפו: "בשכונת רימאל שבעזה ראינו בימים האחרונים שוטרי חמאס על מדים מחלקים דוחות. גם אם זה למראית עין, הם מייצגים את הרעיון של חמאס לשדר שליטה".

עוד אמרו הקצינים ביחס לשליטה של חמאס בשטחים נרחבים: "כל עוד ולא מצליחים לסכל את שלושת הבכירים, יחיא סינוואר, מוחמד דף ומרוואן עיסא, חמאס יצליח להשיג שליטה על הרחוב הפלסטיני ברצועת עזה. הם ממשיכים להטיל אימה. הציבור הפלסטיני ממש בחרדות שהנה עוד רגע הם יוצאים מהמנהרות ומחזירים את השליטה על כל רצועת עזה. אם השלושה יסוכלו יש סיכוי גבוה לשינוי ברצועת עזה. אין סיכוי שחמאס ייכנע כל עוד הם בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully