וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זמר מפורסם פרץ לבי"ס, איים על מורת בנו - והוציא את הילדים ל"שיעור חופשי"

עודכן לאחרונה: 13.1.2024 / 12:36

לפי החשד, הזמר, אב לאחד מתלמידי בית הספר בצפון תל אביב, הצליח להיכנס לשערי המוסד לאחר שקפץ מעל לגדר. אז, נכנס לכיתה בה לומד בנו ואיים על המורה, ובהמשך גם על המנהלת. הזמר: "אף אחד לא יסבול כשהילד שלו עובר מסכת ייסורים"

הכנות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, בית ספר שיא על שם אורה הרצוג ראש העין, 30 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
"נקט באלימות מילולית קשה". כיתה ריקה/ראובן קסטרו

זמר מפורסם פרץ היום (שישי) לפי החשד לבית הספר בצפון תל אביב בו לומד בנו, ואיים על אנשי החינוך. הזמר, אב לאחד מתלמידי בית הספר, הצליח להיכנס לשערי המוסד החינוכי, לאחר שקפץ מעל לגדר שמקיפה אותו. אז, נכנס לכיתה בה לומד בנו, ועל פי החשד, איים על המורה - ובהמשך גם על המנהלת.

עוד עולה לפי החשד כי במהלך האירוע החריג במוסד החינוכי, החליט הזמר להוציא את תלמידי הכיתה ל"שיעור חופשי". במהלך התקרית המשטרה נקראה לבית הספר, שוחחה עם המנהלת ועזבה את המקום כשהבינה שלא ירצו להגיש תלונה. אולם, המקרה עדיין בבירור משטרתי.

"הורה נכנס ללא אישור לבית הספר, הוציא תלמידים מכיתתם ונהג באלימות מילולית קשה כלפי המורה שלימד בכיתה", נמסר לאחר האירוע מטעם הנהגת ההורים. "המשטרה הגיעה לאחר שההורה עזב", הוסיפו.

מטעמו של הזמר נמסר:

"אנשי החינוך של ילדינו הם נכס בעבור מערכת החינוך בישראל, הם צריכים להוות את המקום הבטוח ליקר לנו מכל, להוות הדמות המיטיבה. אף הורה בעולם, לא יסבול כשהילד שלו, עובר מסכת של ייסורים, מושפל ומובך על ידי כל אדם, בייחוד המורה שצריך להנחיל לו דרך במקום שאמור להיות בטוח עבורו. כילד שעבר חרמות, בריונות קשה וספג אלימות בבית הספר חרטתי על דגלי להלחם בבריונות ובאלימות, הובלתי קמפיינים נגד חרמות, יצרתי אינספור שירים בנושא ופעלתי ועודני פועל רבות מעל ומתחת לפני השטח".

"הגעתי הבוקר יחד עם מנהלת בית הספר לכיתה לאחר שהמורה המדובר צלצל אליי במהלך השיעור- ודיבר בגסות תוך כדי התנהגות משפילה ומזלזלת בבני, שעובר יום יום קשיים והתעללות מצד המורה.
לאורך כל הדרך ניסינו לטפל בכבוד וכך גם היום, למרות שכעסתי מבפנים. לא ניתן לאף אדם לפגוע בילדינו לא נשתוק מול ההתעללויות בגני בילדים ולא מול ההשפלות בבתי הספר. לא נחכה שיהיה "מאוחר מידי". החברה שלנו ספגה אבידות קשות של ילדים ששמו קץ לחייהם בעקבות משברים רגשיים ונפשיים אותם חוו בבתי הספר. אף ילד לא צריך לחוש מאוים ומבוזה על ידי אדם שאמור להיות לו הדמות המיטיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully