וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב מכחישה את הדיווחים: לא חילקתי פופקורן בישיבת הקבינט

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 10:38

בלשכתה של השרה כפרו בפרסומים מאמש, לפיהם רגב חילקה פופקורן והכריזה "ההצגה מתחילה" בפני הנוכחים בישיבת הקבינט. "השרה מעולם לא אמרה את הדברים שיוחסו לה", נמסר מלשכתה, שציינו כי בכוונת רגב לנקוט באמצעים משפטיים נגד הדיווחים "שהוציאו את דיבתה רעה"

בוידאו: חטופה ששוחררה לקבינט המלחמה: "הם לא ישרדו את ההפגזות של צהל" 05.12.23/תמונה: לעמ

בלשכת שרת התחבורה מירי רגב הכחישו היום (שישי) את הדיווחים מאמש לפיהם רגב "חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה". מלשכתה של רגב נמסר: "לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד"

כמו כן, מהלשכה נמסר כי בכוונת רגב לעתור לבית המשפט נגד הפרסומים: "בכוונתה למצות את כל זכויותיה אל מול כל הערוצים, הכתבים ומחוללי הרעל והשנאה שמוציאים דיבתה רעה".

שרת התחבורה מירי רגב, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
שרת התחבורה מירי רגב, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

מקור מדיני דיווח כי בתיחלת החודש, ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני התפוצצה לאחר עימות חריף בין כמה שרים, בהם רגב, לבין הרמטכ"ל הרצי הלוי. על פי המקור, במהלך ישיבת הקבינט, השרה קיבלה עידכון על הדיווחים בתקשורת, לפיהם הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר שאול מופז ימונה לחבר בצוות שיחקור את אירועי ה-7 באוקטובר. בעקבות הדיווח, תקפו השרים רגב, אמסלם, ובן גביר את הרמטכ"ל וטענו כי "ממנים לתחקיר את האנשים שעומדים מאחורי תכנית ההתנתקות".

המקור ציין כי הרמטכ"ל הלוי ניסה להסביר לשרים שמדובר בתחקור טקטי, שישמש את צה"ל להמשך הלחימה והפקת לקחים צבאיים, ולא תחקיר מערכתי על הכשלים של ה-7 באוקטובר. לדברי המקור, שר הביטחון גלנט ניסה להשתיק את השרים שתקפו את הרמטכ"ל ואמר שהוא מגבה את הלוי.

בשלב מסוים, השר בן גביר התחיל לדבר על הקונספציה שבה לטענתו שבוי הצבא ועל תכנית ההתנתקות. בשלב זה התערב השר בני גנץ, קטע אותו וצעק עליו ועל שאר השרים שתקפו את הרמטכ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully