וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוצאי שבת הקרובה תפתח הילולת הבבא סאלי בנתיבות, במד"א נערכו עם כוחות מתוגברים

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 23:18

בווידאו: עשרות אלפים צפויים להגיע להילולת הבבא סאלי בנתיבות/דוברות המשטרה

החל ממוצאי השבת הקרובה, יקיים המשרד לשירותי דת את האירוע השנתי והמסורתי של הילולת הבאבא סאלי בעיר נתיבות. במגן דוד אדום עדכנו כי הם ערוכים לתת מענה רפואי למתפללים ולאורחים, אשר יבקרו במתחם סביב "הציון".

"החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום ייפרשו באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, טרקטורון, תאר"ן (תחנת אירוע רב נפגעים), חוליות עזרה ראשונה ואוהל מרפאה מיוחד שיוקם במתחם", מסר דובר מד"א זכי הלר, "כוחות מד"א יאבטחו רפואית את ההילולה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, פיקוד העורף, כיבוי אש, עיריית נתיבות וגורמים נוספים, במטרה לשמור על בריאות המתפללים".

עשרות אלפים צפויים להגיע להילולת הבבא סאלי בנתיבות 26 בינואר 2022. ללא, אתר רשמי
עשרות אלפים צפויים להגיע להילולת הבבא סאלי בנתיבות 26 בינואר 2022/אתר רשמי, ללא

בפיקוד העורף הדגישו כי זמן ההתגוננות במקום הינו 30 שניות ובמידה ומתקבלת התרעה במהלך האירוע יש להישאר במקום, להתיישב על הקרקע ולהגן על הראש עם הידיים. חשוב להישאר במקום 10 דקות כדי להימנע מפגיעה ולהישמע להנחיות הסדרנים והשוטרים במקום.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "הילולת הבאבא סאלי צפויה להתקיים השנה ברקע מלחמת חרבות ברזל. כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח ולדאוג לשלומם של כלל המשתתפים בהילולה. אני קורא לכלל המתפללים והמבקרים - שמרו על עצמכם ועל הנחיות פיקוד העורף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully