וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לאחר הדיון בהאג: "אין מלחמה צודקת יותר - ואין צבא מוסרי יותר"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 19:18

שר הביטחון ביקר בתוך רצועת עזה, והתייחס לדיונים בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג בתביעה נגד ישראל. "אם מישהו שאל את עצמו: האם המלחמה נמשכת? כדאי שיגיע הנה ויראה מה כוחות צה"ל עושים"

בווידאו: גלנט בגבול עזה: "אם מישהו שאל אם המלחמה נמשכת, כדאי שיגיע הנה" 11.01.24/צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט התייחס היום (חמישי) לדיונים בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל בגין רצח עם, ואמר כי "אין מלחמה צודקת יותר ומוסרית יותר".

גלנט הוסיף: "אם מישהו שאל את עצמו: האם המלחמה נמשכת? כדאי שיגיע הנה ויראה מה כוחות צה"ל עושים. יש הרבה מאוד כוחות פנימה, מערבה מכאן, שפועלים בתוך חאן יונס בצורה מאוד מאוד מרשימה, מעל הקרקע ומתחת לקרקע".

שר הביטחון יואב גלנט בציר צלאח א׳-דין, רצועת עזה. 2 בינואר 2023. אלעד מלכה, משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט/משרד הביטחון, אלעד מלכה

"ביום הזה אני רוצה לומר משהו נוסף, אין מלחמה צודקת יותר, אין מלחמה מוסרית יותר, אין צבא מוסרי יותר, שאחרי שפגעו, והרגו, ורצחו, ועינו את הילדים והנשים שלו - הוא עדיין מבחין כל יום בין אלה שמעורבים וצריך לחסל אותם, לבין אלה שאינם מעורבים שאנחנו מנגישים להם סיוע המוניטרי - תרופות, ומזון, ומים, כדי להפריד בין מי שהוא אוכלוסייה אזרחית לבין מחבלים רוצחים שפלים שאנחנו נרדוף אותם עד האחרון שבהם".

את הדברים אמר גלנט במהלך הערכת מצב שקיים במרחב הגבול ותצפית על השכונות המזרחיות של ח'אן יונס, והעיירה חירבת אחזעה, יחד עם מפקד פיקוד דרום, אלוף ירון פינקלמן ומפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully