וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדר הגבול, מול חאן יונס, משפחות החטופים זועקות: "נהפוך את העולם כדי שתשובו הביתה"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 14:34

עשרות הגיעו לגדר הגבול עם רצועת עזה בקיבוץ נירים, וכשהם ניצבים מול חאן יונס שבדרום הרצועה, פנו לקרוביהם שמוחזקים בשבי. האמהות, האבות, האחים והאחיות זעקו למערכות הסאונד העוצמתיות שהציבו: "אנחנו עושים הכל - הם צריכים להגיע היום, כולם"

בווידאו: משפחות החטופים בגבול עזה צועקים ליקיריהם המוחזקים בידי חמאס/מטה משפחות החטופים

עשרות בני משפחות החטופים הגיעו היום (חמישי) לגדר הגבול עם רצועת עזה בקיבוץ נירים, וכשהם ניצבים מול חאן יונס שבדרום הרצועה, הם פנו אל קרוביהם שמוחזקים בשבי. "רון תהיה חזק אתה גיבור שלנו. אתה עוד תחזור. אנחנו מחכים לך בבית, אני אוהבת אותך", קראה לתוך מערכות ההגברה העוצמתיות שהוצבו לכיוון הרצועה אימו של רון ברסלבסקי בן ה-27 מפסגת זאב. רון עבד כמאבטח במסיבת הטבע ברעים ונחטף משם על ידי מחבלי חמאס.

משפחתו של עידן שתיוי נשאו תפילה לשחרורו, יחד עם שאר החטופים: "אנחנו מאמינים באלוהים שיוצא אותך ואת כל החטופים, אנחנו כולם מחכים לך. תבוא. אנחנו נתגבר על חמאס". עידן שתיוי, בן 28, נחטף מהמסיבה ברעים. הוא צלם חובב וסטודנט באוניברסיטת רייכמן. הוא הצליח לברוח ברכב שבו נהג עד שנקלע למארב של מחבלים. חבריו נרצחו במתקפה והוא נחטף לרצועת עזה. עידן עמד בפני בפרק חדש בחייו, מגורים משותפים עם בת זוגו סתיו והם אימצו יחד כלב.

משפחות החטופים בגבול עזה צועקים ליקיריהם המוחזקים בידי חמאס. 11 בינואר 2023. אבי רוקח
משפחות החטופים בגבול עזה צועקים ליקיריהם המוחזקים בידי חמאס. 11 בינואר 2023/אבי רוקח
משפחות החטופים בגבול עזה צועקים ליקיריהם המוחזקים בידי חמאס. 11 בינואר 2023. אבי רוקח
משפחות החטופים בגבול עזה צועקים ליקיריהם המוחזקים בידי חמאס. 11 בינואר 2023/אבי רוקח
אוהד יהלומי. באדיבות המשפחה
אוהד יהלומי/באדיבות המשפחה

אוהד יהלומי מקיבוץ ניר עוז נחטף לעזה יחד עם בנו איתן בן ה-12, ולאחר שבנו שוחרר במסגרת עסקת החטופים - אוהד נותר בשבי. אמו הגיעה היום לגדר: "אוהד, אנחנו חזקים ומחכים לך. אני יודעת שאתה חזק. 100 ימים שאתה שם ואני יודעת שאתה תגיע. הם צריכים להגיע היום, כולם". בת שבע יהלומי, אשתו של אוהד, סיפרה כי כאשר המחבלים חדרו ליישוב הם ניסו לחטוף אותה ואת ילדיה בזמן שדהרו על אופנועים. "בזמן הנסיעה, עם התושייה הרבה שיש לה ושתי ילדות קטנות על הידיים, היא קפצה אבל לא הצליחה להציל את הבן שלה", סיפרה אמו של אוהד.

"גיא, אביתר, היו חזקים. הלב שלנו אתכם. מחכים לך בבתים. אנחנו עושים הכל", התאחדו משפחותיהם של גיא דלאל ואביתר דוד, שני החברים שיצאו לבלות גם הם במסיבה ברעים, ונחטפו. גיא בן ה-22, אחיינה של טל גלבוע, יועצת רה"מ לענייני בעלי חיים, נחטף לעזה בעוד אחיו גל, שבילה עימו במסיבה, הצליח לברוח. אביתר, בן 23 מכפר סבא, נחטף עם חברו לעזה.

"חיים פרי אבא שלי זאת נועם , אימא אוסנת פה והיא בסדר והיא ניצלה בזכותך. אנחנו יודעים שזה גיהנום שמא אבל תחזיק מעמד. לא ננוח עד שתחזור". מחבלי חמאס חטפו את חיים פרי בן ה-80, לאחר שפרצו ב-7 באוקטובר לביתו שבקיבוץ ניר עוז. פרי, שנחטף לעיני אשתו, נלקח לרצועה בלי תרופות אליהן נזקק לטיפול בבריאותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully