וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא לא, אבא לא": תושב חיפה מואשם ברצח אכזרי של אשתו לעיני ילדיו

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 13:13

אשר בוחבוט בן ה-49 מואשם שדקר את אשתו רחל לעיני ילדיו לאחר שחשד בה שהיא בוגדת בו. בנם ניסה למנוע ממנו את המעשה אך ללא הצלחה ואף נפצע בידו. במהלך הדיון, פרצה מהומה באולם כשקרוביה של הנרצחת צעקו לעבר הנאשם: "תתבייש". בית המשפט האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת

בווידאו: זירת רצח רחל בוחבוט/שלומי גבאי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אשר בוחבוט, בן 49 מחיפה, ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל בוחבוט, בת 37, לעיני ילדיו ובפציעת בנו. הרצח אירע בדירתם ברחוב ניסנבוים בשכונת יזרעאליה בעיר, על רקע חשדו הלא מבוסס כי אשתו אינה נאמנה לו ונמצאת בקשר עם גבר אחר.

במהלך הדיון, פרצה מהומה באולם כשקרוביה של רחל צעקו לעבר הנאשם: "תוריד את הכיפה, איזה מין דתי אתה, תתבייש. שתירקב בכלא". השופט, ניצן סילמן, קרא לסדר והאריך את מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

על פי כתב האישום, בערב 27 בדצמבר הנאשם אסף את כל מכשירי הטלפון הניידים של בני משפחתו והעבירם לחברם מבית הכנסת בו נהגו להתפלל. משלא נמצא דבר, הנאשם טען שאשתו מחביאה טלפון נוסף ובאמצעותו היא יוצרת קשר עם גבר אחר. למרות הכחשותיה, הנאשם נטל סכין מטבח לעיני בנם בן ה-15 ותאומיהם בני ה-7 ששהו בחדר סמוך ודקר את אשתו דקירה אחת באזור החזה בכוונה לגרום למותה, חרף זעקותיו של הבן "אבא לא, אבא לא".

אשר בוחבוט נאשם ברצח אשתו רחל, בית המשפט המחוזי, חיפה. 11 בינואר 2024. שלומי גבאי
"דקר את אשתו בכוונה לגרום למותה", אשר בוחבוט הנאשם ברצח אשתו, המחוזי חיפה, 11 בינואר 2024/שלומי גבאי
רחל בוחבוט שנרצחה בחיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רחל בוחבוט שנרצחה בחיפה, 28 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנרצחת התמוטטה והחלה לקרוא בשמו של בנה על מנת שיעזור לה, אך הנאשם רכן לעברה והמשיך לדקור אותה פעם אחר פעם. הבן, שראה לנגד עיניו כיצד אביו דוקר את אימו, התחנן בפניו שיפסיק וניסה לאחוז בלהב הסכין וכתוצאה מכך נפצע בכפות ידיו. בנוסף, הנאשם בעט בנרצחת באיזור הצלעות.

עוד עולה מכתב האישום, בזמן שהבן יצא מהדירה להזעיק עזרה, המשיך הנאשם לדקור את אשתו פעמים רבות בחזה ובצוואר, והכה אותה בפניה. הבן פנה לעובר אורח שזעיק את כוחות ההצלה שמצאו את הנרצחת מוטלת על רצפת הדירה, ומתבוססת בדמה.

אנשי מד"א קבעו את מותה במקום. שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו לזירה עצרו הנאשם וכבר באותו לילה הודה במעשה מול חוקריו, ולאחר מכן הודה בשנית אך סירב לבקשת החוקרים לשחזר את הרצח. בנו צפוי להעיד נגדו

זירת רצח רחל בוחבוט, חיפה, 28 בדצמבר 2023. יואב איתיאל
זירת רצח רחל בוחבוט בחיפה, 28 בדצמבר 2023/יואב איתיאל

הרוחות באולם סערו ופרצה מהומה באולם כשקרוביה של רחל בוחבוט המנוחה צעקו לעבר הבעל-הנאשם אשר בוחבוט "תוריד את הכיפה, איזה מין דתי אתה, תתבייש", "שתירקב בכלא בנזונה, הלוואי שתמות". השופט ניצן סילמן קרא לסדר. הוא האריך את המעצר של בוחבוט עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully