וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החובש האגדי" שסייע תמיד לכל חבריו: אלקנה נפל בקרב בעזה

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 15:09

רס"ל אלקנה נוילנדר, בן 24, היה סטודנט מסור למשפטים, שהתנדב עם קשישים ובמד"א בזמנו הפנוי. אתמול נפל בקרב במרכז הרצועה. חברו הטוב ספד לו: "אני מחכה שתשלח הודעה בקבוצה וכולם יצחקו, תמיד תהיה חלק מחיי"

בווידאו: תיעוד מפעילות כוחות צה"ל בחאן יונס/דובר צה"ל

דבר מותו של רס"ל אלקנה נוילנדר, שנפל אתמול (שלישי) בקרב במרכז רצועת עזה, היכה בהלם את בני משפחתו וסביבתו הקרובה. אלקנה, בן 24 בנופלו, גדל ביישוב אפרת וגר בכפר הסטודנטים בלוד. בזמנו הפנוי התנדב אלקנה עם קשישים ובמד"א, שם נחשב ל"חובש האגדי של האזור". אלקנה למד משפטים באוניברסיטת בר אילן והיה סטודנט מסור, שהקפיד לעזור לחבריו ללימודים בכל צרכיהם.

"מעולם לא חשבתי שאספיד אותך. חשבתי שנמשיך עם הבדיחות השחורות והצחוקים שלנו גם כשיהיו לנו נכדים", אמר אוהד גרובר, חברו הטוב של אלקנה, "איזה איש היית. מוזר לדבר בלשון עבר, אני עדיין מחכה שתשלח איזו הודעה בקבוצה וכולם יצחקו. לא משנה אילו מילים אכתוב הן לא יתארו איזה איש היית, איזה חבר מדהים ,כמה הקשר בינינו היה עמוק ואמיתי. עם ישראל הפסיד פה את אחד האנשים הגדולים והטובים שידע בכל שנותיו".

חלל צה"ל רס״ל (במיל׳) אלקנה נוילנדר, 10 בינואר 2024. דובר צה"ל
"הפסד לכל העם". אלקנה נוילנדר/דובר צה"ל
רס"ל אלקנה נוילנדר וחברו הטוב אוהד. באדיבות המשפחה
"תודה על הבדיחות והלילות בספרייה, צר לי עליך אחי". רס"ל אלקנה נוילנדר עם חברו הטוב אוהד/באדיבות המשפחה

"אני מודה לך על כל הלילות שישבנו לדבר, על כל היציאות והישיבות, על האוזן הקשבת שתמיד היית ועל העצה הטובה", הוסיף אוהד, והמשיך להודות לחברו שנפל "על הלילות שחרשנו בספריה, על הבדיחות המוגזמות שלך ועל היותך אתה. צר לי עליך אחי אלקנה, נעמת לי מאוד. תמיד תהיה חלק ענק בחיי, לכל מקום שאפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully