וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לטובת המאמץ המלחמתי": 121 מיליון שקלים יקוצצו מתקציב הכנסת

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 14:53

יו"ר הכנסת אוחנה עדכן את שר האוצר סמוטריץ' על הקיצוץ, שמצטרף לקיצוץ קודם של 80 מיליון שקל שבוצע בנובמבר. "מהלך הכרחי שהחברה הישראלית כולה צריכה להרתם אליו"

בווידאו: נשיאת האסיפה הלאומית של צרפת בקיבוץ בארי/צילום: דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה עדכן היום (רביעי) את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי החליט לקצץ סכום של 121 מיליון שקל מתקציב הכנסת לשנת 2024, שיועברו לאוצר המדינה לטובת המאמץ המלחמתי. הקיצוץ מצטרף לקיצוץ קודם של 80 מיליון שקל שבוצע בנובמבר. סך הקיצוצים הכולל מתקציב הכנסת מתחילת המלחמה עומד על 201 מיליון שקל.

הנושא יועבר לאישור הוועדה המשותפת לעניין תקציב הכנסת לביצוע. בכנסת ציינו כי מדובר בקיצוץ שלא אמור לפגוע בהמשך פעילותה החיונית והשוטפת, וכן יישמרו העקרונות בעניין עצמאות תקציב הכנסת והפרדת הרשויות.

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בהצהרה מיוחדת לתקשורת, משכן הכנסת, ירושלים. 6 בספטמבר 2023. יואב דודקביץ, TPS
"אין דבר חשוב מהקדשת כלל המשאבים להשגת יעדי המלחמה". אוחנה/TPS, יואב דודקביץ

אוחנה: "מדינת ישראל מצויה באחד מרגעיה המאתגרים והקשים ביותר כאומה. ניתובם של כלל המשאבים האפשריים להצלחתו של המהלך הצבאי ולצליחתו של האתגר הכלכלי העצום שעומד בפנינו כחברה הם מהלך הכרחי שהחברה הישראלית כולה צריכה להרתם אליו. בשעה הקריטית הזו אין שום דבר חשוב יותר מאשר שילוב כוחות בין כל חלקי המדינה והחברה והקדשת כלל המשאבים להשגת יעדי המלחמה ושיקום הכלכלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully