וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דנון: "אנחנו עושים טעות וצריך לתקן, בנחמדות אי אפשר להכריע אויב"

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 12:08

הח"כ מהליכוד מתח בראיון לרדיו צפון 104.5FM ביקורת על המעבר לשלב ג' במערכה בעזה: "שינוי כיוון מטריד מאוד, שיטת ההפעלה הנוכחית מרחיקה אותנו מהמטרה". במהלך הראיון שלח עקיצה למזכיר המדינה האמריקני בלינקן: "אני כן אדבר על הגירה מרצון"

אנתוני בלינקן במסיבת עיתונאים בקטאר/רויטרס

ח"כ דני דנון התייחס הבוקר (רביעי) לדבריו של שר החוץ אנתוני בלינקן אתמול, לפיהם נתניהו התחייב בפניו כי עידוד הגירה מרצון של אזרחים עזתים אינו חלק ממדיניותה של ישראל. "אני כן אדבר על הגירה מרצון, למה מזכיר המדינה האמריקני אומר אל תדברו על זה, איפה נשמע דבר כזה?", אמר דנון בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM, "בשבוע האחרון יצאו אלף עזתים לקנדה שאפשרה להם לקבל מקלט, זה מבורך וכן ירבו".

"היחסים עם האמריקנים הם חשובים, אבל האינטרסים שלנו שונים מהאינטרסים שלהם", המשיך דנון. "האמריקנים רוצים לעבור הלאה ולהתקדם, אנחנו לא יכולים לדבר על להתקדם. אנחנו צריכים להגיד לאמריקנים שזו המלחמה שלנו והחיים שלנו ואנחנו נחליט. אנחנו לא מדינה שלא יכולה להתקיים בלי ארה"ב. החימוש האמריקני נותן לנו אפשרויות משמעותיות, אבל אם מחר בבוקר לא יהיה לנו חימוש מדויק למטוסים, אז אנחנו נשתמש בחימוש לא מדויק. הטיל לא ייפול בדיוק בחלון, הוא ייפול על בית".

דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה.. ראובן קסטרו
דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה./ראובן קסטרו

דנון מתח ביקורת על ניהול המערכה, והמעבר משלב ב' של הלחימה לשלב ג': "אני חושב שהמהלכים שנעשים עכשיו זה שינוי כיוון מטריד מאוד. אנחנו צריכים לחזור לשיטת ההפעלה הראשונה, בנחמדות ובנקודתיות לא מכריעים אויב, אנחנו עושים טעות וצריך לתקן. יש לצה"ל את האפשרות להביא תוצאות, אבל שיטת ההפעלה הנוכחית מרחיקה אותנו מהמטרה - אני צועק מדם ליבי, אסור לנו לעשות חצי עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully